innity

pages

Tuesday, August 9, 2016

[BAKAL DISERTAI AHLI UMNO] Tan Sri Muhyiddin Daftar Parti PRIBUMI BERSATU MALAYSIA Hari Ini


Bekas Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin akan mendaftarkan parti politik baharu - Parti Pribumi Bersatu Malaysia lewat hari ini.

Ahli Jawatankuasa Protem, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman mengesahkan bahawa dokumen pendaftaran bagi penubuhan parti baharu yang akan dikenali sebagai 'Bersatu' itu akan diserahkan kepada Pendaftar Pertubuhan di Putrajaya pada pukul 3.30 petang, Selasa.

Ditanya mengenai sama ada parti politik baharu itu akan dianggotai oleh kaum Bumiputra, beliau mengesahkan bahawa ia menggunakan "model berasaskan Bumiputra".

Bagaimanapun katanya terdapat perkara-perkara lain mengenai model itu namun tidak boleh didedahkan buat masa ini.

"Ia adalah satu model yang sangat menarik. Sila tunggu mengenainya," katanya.

Dijangka bahawa Muhyiddin akan menerajui parti baharu itu sebagai presiden.

Setelah mendaftar, parti itu akan dianggap sebagai kumpulan serpihan Umno kerana ramai ahlinya dijangka dikalangan bekas ahli Umno. - mStar




16 comments:

  1. Slogan Saya umno totok apa jadi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno pecat tak kan nak terhegeh heget mengaku umno lagi kot.

      Delete
    2. Agak2lah nak setia.Parti politik aje pun.Takkanlah nak setia membabi buta.

      Delete
  2. Semoga segala urusan party ini dipermudahkan oleh Allah swt. Amin.

    ReplyDelete
  3. Nakjadi ahli BERSATU..
    edar pendaftaran

    ReplyDelete
  4. Aku akan daftar jadi ahli..bye 2 umno

    ReplyDelete
  5. Gila kuasa tahap babi hutan punya si tau2 bangka haramjadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atuk enkau tak tua ke? Setengah org tua tak gila kuasa tapi gila pepet.

      Delete
  6. anon 2:02 kau pemakan dedak bangang haramjadah, sesuai dengan tahap komen kau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau insan yang telah tertutup mata hati

      Delete
    2. 3.14 kau pasti ke? Mata hati kau camner? Boleh ker berkhalwat dengan pemimpin yg makan duit rakyat lagi haram?

      Sokong Dan akan daftar sebagai ahli!!!

      Delete
  7. 2.02 ko pun harami waljadahi pandang hippo penuh berahi punya babi hutan..

    ReplyDelete
  8. Memberi komen biarlah bernas, beradap. Individu ada hak masing-masing, kemana nak masuk, ikut selera masing-masing tak der paksaan. Fikir sendiri, pendapat aku parti yg baru ditubuh ramai yg suka dan jadi ahli, setakat mana kemampuan dan kejujuran pemimpin yg sedia ada tak tahu lah. Cuma pemimpin parti baru adalah bekas ahli umno. Jika difikir secara logik mereka ini telah pun menjadi kaya semasa dalam umno. Kekayaan mereka lebih dari cukup untuk keluarga dan kroni mereka dan harta berkenaan tidak akan habis jika untuk makan, pakai, serta sara diri hingga ke anak cucu cicit. Apakah yg mereka mahu?..mungkin untuk mengekalkan kuasa?..ada harta tak ada kuasa tak glamour dan tak cukup syarat hidup berangkali?.. cuba fikir apa lah sangat nak rebut..kalau pun pentadbiran yg baharu buat kesilapan..mereka yg mentadbir terdahulu tak buat silap?..mungkin kesilapan tidak nampak dan rakyat tak tahu..silap dan salah lumrah kehidupan..fitnah memfitnah biasa..rakyat marhain hidup mcm biasa..tak berparti pun rakyat hidup mcm biasa...tak ada cacat cela..anak sebelum merdeka hidup biasa hingga sekarang..tak sokong mana-mana parti..elok sihat..fikir-fikirlah jgn kerana pemimpin dan dengar cakap yg belum tentu benar akan merosakan fikiran kita yg menjurus kepada perlanggaran hukum dlm agama..

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4.13 fikir2kan jugalah jika mempunyai pemimpin yg merompak wang dan harta rakyat dan negara.

      Tidak benar? Tipu? Dusta? atau f.i.t.n.a.h? (Ayat2 cinta kegemaran pencacai)

      Ayuh buktikan jika tidak benar...

      Jika najib masih ada maruah, sila saman wsj dan sarawak report.

      Jika najib YAKIN SEPENUH HATI, punyai maruah sepertimana beliau terpekik terlolong semasa perhimpunan agung umno...

      Sila saman DoJ US.

      Kenapa perlu takut najib?

      Bukankah islam mengajar kita bercakap benar?

      Bukankah islam mengajar kita perjuangkan yg HAK, tinggalkan yg batil?

      Mana alim ulama dan para mufti kita hari ini apabila rakyat memerlukan bantuan mereka?

      Dah bisu? Dah pekak? Tidak faham?

      Delete
  9. Harap cepat lulus. Kalau dh lulus tolong bagi info camna nk join. Tkasih.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com