innity

pages

Wednesday, August 10, 2016

Pemakan Dedak SALAH Lapor dan SILAP PUJI Najib kononnya Lawat Tun Mahathir Hari Ini




Ini foto lama bertarikh 23 November 2013




10 comments:

  1. JIWA BESAR PALO BAPAK LA ASYRAF WAJDI WEHHHH

    ReplyDelete
  2. aku ingat asyraf wajdi ni baik sangat dgn pejabat PM najib, kalau berita mcm ni pon tak leh nak confirm kn, maknanya asyraf wajdi tada dlm senarai pemimpin pelapis umno la, lagi pon umno dah nak berkubur, elok ko lari cepat2 gi Parti BERSATU, tapi tu pon belum tentu kami nak terima penjilat mcm ko

    ReplyDelete
  3. Apa pun yg dikeluarkan semua tak boleh percaya. Percaya kpd diri sendiri lg pun tak apa untung untuk percaya atau sebaliknya. Mcm tu juga dgn blogger..baca boleh percaya jangan.. takut
    syirik.

    ReplyDelete
  4. Dr asyraf Blaja agama tinggi2, berkhidmat untuk rakyat, hujungnya....? tipu rakyat! Lokman? Kerja sepenuh masa sebagai pencacai propaganda dikhaskan untuk kipas bontot najib ajer....

    ReplyDelete
  5. Jangan terlalu pasti sangat Bersatu tu boleh bertahan....

    ReplyDelete
  6. Padan tun kata yg tinggak cuma yg bodoh. Dh bodoh jahil pulak.

    ReplyDelete
  7. jing jibo berkeliaran dimana mana

    ReplyDelete
  8. Tipu la asraf lokman

    ReplyDelete
  9. aku rasa Asyraf tertipu dengan gambar dari blog pencacai, dia tak siasat dulu kenbenaran cerita. Mgkin Asyraf kena perbetulkan status.

    ReplyDelete
  10. Sampai begitu sekali si Lokman x P Gay R ni sanggup berbohong.Apa jenis manusia he??

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com