innity

pages

Monday, August 29, 2016

"Oh Najib, pimpinlah kami semua ke neraka," kata Tun M


Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata perasaan sedih nya tidak dapat mengatasi rasa bertanggungjawab kepada negara apabila melihat penyelewengan yang berlaku, terutamanya dalam isu dana 1MDB.

Mahathir berkata hasil daripada suapan 'dedak', semua pemimpin UMNO membisu dan tidak bersuara, malah bukan berjuang untuk parti, tetapi berjuang untuk Najib.

Mahathir berkata demikian dalam satu ucapan di Stadium Ketereh, Kelantan pada Jumaat lalu.


8 comments:

  1. Sudah lah Tun bawa berehat..umur dah lanjut, masalah neraka syurga ni bukan kita yg tentukan. Dalam pemrrintahan Tun dulu banyak juga yg tak baik yg pemimpin sekarang dan akan dtg perlu tanggung dan perbetulkan. Berilah generasi pengganti Tun yg tentukan hala tuju negara. Ramai rakyat dimasa lalu tak suka Tun, zaman Tun dulu pun dah berlaku perpecahan yg ketara dlm masyarakat melayu. Jgn lah nak ditambah dan dibaja perpecahan itu. Skrg orang ramai dah tak suka dgn Tun sebab Tun dah tak jadi menteri lg..lg pun dsh tua dah..dah 91. Rehat dan beri perhatian kpd diri tu dsn keluarga..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendapat dr pemakan dedak

      Delete
    2. Tun berjuang demi menentang kemungkaran. Awak berjuang demi MO1 yang songlap duit rakyat.

      Delete
  2. Dia memang nak berehat tapi tak boleh sebab berlaku kecurian di negara kita sehingga membebankan rakyat. Kesian Tun M semoga perjuangan mu berjaya. Amin

    ReplyDelete

  3. 8.43, nasihat ko tu elok ditujukan kepada ko, mak bapak ko dan atok nenek ko saja.

    ReplyDelete
  4. Seorang pejuang takkan pernah kenal erti letih dan tua.. Kepada saudara/i anon diatas baik lah kamu diam dari mmberi nasihat pada TUN.. Baiklah kamu jaga kesihatan kamu sendiri sbb dah hitam sgt hati tu berpunca dari DEDAK!!
    Pada TUN semoga dirahmati oleh ALLAH S.W.T perjuangan mu untuk rakyat yg pernah TUN pimpin dari ditindas oleh MO1..kami percaya yg HAQ tetap MENANG sekalipun dilihat BATHIL hampir menguasai alam ini..

    ReplyDelete
  5. Nak mengharapkan orang yang yang lebih muda untuk menentang kemungkaran bila?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com