innity

pages

Sunday, August 14, 2016

[JANGAN LOYA] "Sanjung Najib, kerana dia pemimpin anugerah dari Allah"

Ketua Menteri Melaka, Idris Harun mencadangkan persempadanan semula yang dilakukan di negeri ini untuk membantu BN memenangi semula kerusi yang hilang dalam pilihan raya umum 2013.

Beliau mencadangkan penambahan tiga kerusi Dewan Undangan Negeri, satu di kerusi parlimen BN Tangga Batu, dan dua lagi di kawasan Parlimen Bukit Katil yang dipegang oleh PKR.

Beliau juga mahu kawasan pilihan raya Parlimen di Tangga Batu dan Kota Melaka disempadankan untuk menyingkirkan penyokong pembangkang dikawasan berkenaan.

9 comments:

  1. Bagaimana yeak seperti najib ambil kawasan dun asal pulau manis kalah
    Bokeh ambil pulak dun paya besar kuantan? Tak logik?
    Tapi sape bokeh buat bantahan ni?
    SPR pun makan dedak rasuah?

    ReplyDelete
  2. Bagaimana yeak seperti najib ambil kawasan dun asal pulau manis kalah
    Bokeh ambil pulak dun paya besar kuantan? Tak logik?
    Tapi sape bokeh buat bantahan ni?
    SPR pun makan dedak rasuah?

    ReplyDelete
  3. Yg undi pos ni?
    Dun pulau manis pekan ambil dun paya besar kuantan, kem tentera batu 10.
    Sape yang undikan mereka?
    Tak undi pun dah ada orang lain tolong undikan...inikah telus.adil.intergriti?
    kalah pok jib takde dun kem bt10 tu...

    ReplyDelete
  4. Politik ada lah satu seni manipulasi maksimum. .hai Chai dah bertan2 komen politik masih tak faham lagi ke? Kesiannya

    ReplyDelete
    Replies
    1. JANGE KATO GAPO2 LG.BIARKAN PENGANUT KITAB SERAWAK REPOT TERUS SAWAN DALAM DUNIA MERIKA SENDIRI.

      Delete
  5. WeeeeeekkkÄ·kkk ...puiiiiiii ..sohih deris harun dah buang tebiat

    ReplyDelete
  6. Patut la mamber aku cakap kat melaka bau muntah.

    ReplyDelete
  7. Betul kata idrus harun...pm najib adalah pemimpin anugaerah dari Allah..fakta tu. Apa benda tak dtg dari Allah..semuanya dari Allah. Pencacai pembangkang jer tak faham..sebab Allah beri dia org jadi bodoh..

    ReplyDelete
  8. Amerika nak bunoh melayu.
    Jaga jaga.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com