innity

pages

Tuesday, July 12, 2016

[VIDEO] LANGSUNG: Gerakan Merah gempur ibu pejabat DAP

Ahli pemuda Umno Kuala Lumpur dan Selangor berarak mengempur ibu pejabat DAP bagi menghantar memo sebagai tanda protes satu mesej hari raya Aildilfitri yang didakwa menghina oleh ahli parlimen DAP Taiping Nga Kor Ming.

Kumpulan tersebut turut disertai oleh Ali Tinju dari Pertubuhan Pembela Nasib Melayu Malaysia ( Gerakan Merah)

7 comments:

  1. Hina ke kata x nak duit raya..nak derma?

    ReplyDelete
  2. Biaq pi la kat depa. Nabi pun dah ajaq xpayah jawab salam depa ni. Mesej raya tu pun xayah duk layan lah. Pasai apa yg kita duk susah hati sangat. Nabi duk kena hina dulu jauh lebih teruk. Tak penah pulak dia suruh kumpul orang pi hantaq memorandum. Paling kuat pun dia suruh PA dia ja pi hantaq kan surat utk menyatakan kebenaran. Tgk PM kita duk main gendang cina lagi aku rasa terhina. Macam la kita seronok sangat nak main gendang tu.

    ReplyDelete
  3. sapa makan cili..dia terasa pedas...orang yang makan dedak..relaks je..x terasa apa2 pun....huhuhu

    ReplyDelete
  4. Biarkan lah..bukannya baling taik Kat Pejabat Dapigs..Dapigs siap baling daging dan kepala babi dalam masjid

    ReplyDelete
  5. Kan lebih elok pakai t shirt merah PADAN MUKA sambil berdemonstrasi...

    ReplyDelete
  6. Benda mcm ni jgn layan jer..biarkan dia nak buat apa selagi dapig ni jgn sampai mengancam nyawa kita individu..klu dia mengancam nyawa kita..kita wajib pertahankan nyawa kita...masa tu boleh lah kita bertindak..samada kita yg terbunuh atau kita yg membunuh..selagi tak mengancam nyawa kita bersabar jer lah..

    ReplyDelete
  7. Sikap hipokrit tahap hantu pemuda UMNO la ni,Kita tak nafi NKM mmg biadap dan kurang ajar.Tapi Najib punya jahat dema tak berani bersuara sepatah haram pun

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com