innity

pages

Saturday, July 23, 2016

[GAMBAR] Banner "P. Ramasamy Our Next CM" dikesan DIGANTUNG di sekitar Pulau Pinang


Banner P. Ramasamy Our Next CM dikesan di merata lokasi di sekitar Penang. 

Isnin ini dijangka DUN akan dibubarkan dan akan diadakan pilihanraya negeri.

CM Lim Guan Eng yang dalam kenyataannya semalam seolah-olah sudah tahu dia bakal dipenjara atas tuduhan rasuah. - 
Penang Kini 





Siapa Ramasamy?
Dia adalah penentang Malaysia sebagai Negara Islam.
Dia penentang agenda Islam di negara ini.
Dia pejuang negara sekular dan konsep Malaysian Malaysia.
Dia juga pernah mencabar orang Melayu untuk datangkan kembali hari 13 Mei.
Dia juga penentang PAS dan penentang perjuangan hudud Kelantan.
Dia juga penyokong kumpulan ekstrem Tamil Tigers LTTE.

Dia melabelkan tokoh pendakwah Islam dari India, Dr Zakir Naik sebagai ‘syaitan’.



Parti rasis dan cauvinis DAP memang tidak pernah sunyi dengan pemimpin yang anti-Islam dan anti-Melayu. Memiliki keceluparan yang tak tahu dikawal. Mereka tidak hirau status Islam dalam Perlembagaan. Mereka tidak pernah ambil kisah sensitiviti umat Islam.

Merekalah syaitan di kalangan manusia yang sering membawa agenda bertentangan dengan agenda Islam. Mereka mahu orang Islam hanya mengamalkan agama ini sekadar ritual ibadah semata-mata. Mereka tidak suka Islam dipraktikkan dalam segenap aspek kehidupan termasuk pendidikan, ekonomi, undang-undang, politik, pentadbiran dan sebagainya.

4 comments:

  1. laa kan P.Ramasamy tu adun DAP....DAP pulak sekutu Anc pimpinan mahathir...napa pulak tikam belakang sekutu sendiri?...pelik lah puak-puak anc nihhh

    ReplyDelete
  2. Ini boleh orang Melayu protes atau pasti orang2 Melayu boleh kawal jika benar dia berkuasa atau tunjuk belangnya.. Yg tak boleh kawal bila berkuasa pemimpin Melayu agama Islam sendiri yg disahkan punya billion dalam akaun peribadi. Yg menggunakan Wang rakyat macam harta diri sendiri.yang menipu, membohong, tidak amanah,sanggup berbuat apa saja untuk faedah diri dan keluarga nya. Yang dicemuh dan dihina seluruh dunia. Yang memalukan orang Melayu dan memberi gambaran buruk pada Islam. Ramasamy sedikit bahayanya jika dibandingkan dengan bahayanya pemimpin ini untuk bangsa Melayu dan agama Islam!..Ye kan jing?

    ReplyDelete
  3. Elok lah tu..dulu melayu jadi cm..skrg ni cina LGE...leoas ini india pulak. Kan ke itu adil dan saksama..islam pun tuntut keadilan..semua org tak kira kaum dan agama suka dan tuntut keadilan..syukur kpd Tuhan..

    ReplyDelete
  4. Lps ni penang penuh dgn gangster keling 24,36,08,04 dan sbgainya..penang akan tukar nm jd MADRAS 2,cina sana dok melopong,standard Melayu dah bertukar jadi kasta pariah..gooooooood..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com