innity

pages

Friday, June 10, 2016

[VIDEO][JANGAN BAPA DRAMA TAMIL SUDAH LE] Najib diberi gelaran 'Bapa sekolah kebangsaan Tamil'


Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini berterima kasih kerana diberi gelaran 'Bapa sekolah (jenis) kebangsaan Tamil' ketika mengadakan perjumpaan dengan masyarakat India di Kuala Kangsar.

Secara berseloroh, perdana menteri berkata: "Nampaknya makin berat tanggungjawab dan banyak peruntukan kena lulus."


6 comments:

  1. Najib kalau tak sebut duit satuhari apa akan jd padanya

    ReplyDelete
  2. Rasuah ni
    Guling najib
    Rakyat perihatin

    ReplyDelete
  3. Ada fulus lulus...I give U..U give Me..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wijaya
      You scratch my back I scratch yours

      Delete
  4. Perasan tak..lepas ah jib gor turun kempen barulah diumum peruntukan juta2 diluluskan utk mcm2 projek...mmg sah lar hanya dia yg pegang duit..seblm dah ramai menteri turun..semua takde umum apa2 pun..spt jambatan manong..hospital kk dsb. Lepas ahjib turun barulah mcm2 diumum. Jadi..maknanya dia sedar pasal kewangan ni..so.camner yang dia boleh kata tak tahu apa yg dia sain berkenaan dgn 1MDB tu..

    ReplyDelete
  5. Kalau aku PM tak hingin dan malu di beri gelaran busuk ni!! Bapak SK Tamil !! Sepatut nya sekolah venekular dah lama di tiada kan.Punca segala macam musibat di Malaysia in sbgh besar berpunca Dari sekolah venekular.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com