innity

pages

Wednesday, June 15, 2016

Video kecoh pembantu Rosmah dihalang sertai sidang media Rafizi


Pegawai khas isteri perdana menteri, Datuk Rizal Mansor dihalang oleh petugas daripada masuk ke ruang sidang media Setiausaha Agung PKR Rafizi di tingkat atas bangunan.

Rafizi Ramli dijangka akan membuat sidang media berkenaan pendedahan berterusan penggunaan jet peribadi kerajaan oleh Datin Seri Rosmah Mansor.

Rizal memberitahu Malaysiakini bahawa kehadirannya sekadar mengambil nota supaya boleh menyediakan jawapan berhubung tuduhan Rafizi itu.


15 comments:

  1. rafizi mmg takde telurrrrrrrrrrr

    ReplyDelete
  2. Sepatutnya diorang bagi la Rizal tu masuk baru nampak gentleman

    ReplyDelete
  3. Najib gentleman ke?.. Ada telor ke?.

    ReplyDelete
  4. ooo..sama mcm N2H tu ya....

    ReplyDelete
  5. Tak payah bagi.Datang bukan nak ambil nota saja tapi untuk menyenangkan pihaknya nak pusing dan temberangkan rakyat dengan permasalahan yang dibangkitkan .Kalau on the sport nak jawab mau berpintal2 dan berbelit2 lidah jadinya.Nanti dijawabnya sewa mahal sebab sekarang musim angin lintang.Tak ka haru.

    ReplyDelete
  6. Sepatutnya semua org gentleman dari awal. Jgn salahguna kemudahan yg bukan hak dia, jgn ambil duit kerajaan, jgn buat onar , duit kerajaan jadi mcm duit mak bapak dia..... Kalau begitu tak perlu lah rakyat terkejut dgn simptom salah laku joli katak ni....

    ReplyDelete


  7. Najib camno pulak?

    Bila wartawan nak tanya soalan kes dia, dia layan tak?

    ReplyDelete
  8. Hisamuding makin bengong
    Hidup PAN
    Tumbangkan BN

    guling najib

    ReplyDelete
  9. Tengok apa di ulas oleh rizal?
    Depan media bn bolehla

    ReplyDelete
  10. Rizal nak ulas putar belit bn

    ReplyDelete
  11. Hisamuding ulas takut kalah bn
    Memamng kalah la tu bn
    Tumbang bn
    Guling najib

    ReplyDelete
  12. jgn layan jer bapok tu..

    ReplyDelete
  13. Kita dah tenguk cara Ah Jib Gor dan Arul jawab!!! Contoh bila kita tanya pasal harga telur,mereka akan jawab pasal isu harga minyak kemudian akan heboh satu pekan bahawa mereka tidak lari dan telah menjawab!!!!

    Tak mai dan tak jawab pun tak pa lah!!!

    alfie

    ReplyDelete
  14. Apa hal tak balun je rizal mansor ni. Main tolak2 macam budak sekolah. Kalau rizal mansir berani sangat apasal kau org tak berani. Patutnya rizal buka puasa pakai straw. Ini dia pulak jadi hero. Kau tengoklah nanti. Satu malaya dia canang dia hebat. Namanya pasti dihati Rosmah.

    ReplyDelete
  15. Bantai bn biar lingkup

    Kempen rakyat tumbang bn
    Kos sara hidup naik sebab gst

    Sebab hutang negara bertimbun

    Semua duit kerajaan bayar hutang

    Bajet kementerian dipotong

    Gulibg najib
    Tumbang bn

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com