innity

pages

Saturday, June 18, 2016

[TIDAK RASMI] BN MENANG di #PRKKualaKangsar dan #PRKSgBesar

Sumber Malaysiakini: #PRK #KualaKangsar #SgBesar Keputusan tak rasmi 8.17 PM

[KEPUTUSAN DIKEMASKINI DARI SEMASA KE SEMASA] 


TERKINI (sumber selain Malaysiakini):
Di Sungai Besar, kiraan tidak rasmi bagi BN adalah 16,801 undi, diikuti PAS dengan 9,643 undi dan Amanah (5,909).

Di Kuala Kangsar, 12,086 undi untuk BN, PAS mendapat 7,633 undi dan Amanah (3,270).

KOMEN NETIZEN

Husien Pewira Bangsa Saya memang ramal memang BN/ UMNO menang besar..rakyat sudah kembali dengan BN dan kepimpinan DS Najib..Alhamdulliah..terima kasih ya Allah kerana mengurniakan kemenangan ini..perjuangan akan diteruskan..tahniah kepada mastura dan adik saya budiman.. Parti lain boleh bungkus kerana ini penanda BN akan menang besar dalam PRU akan datang..

Ocek Nazmi Bn akan menang.......pas akan cakap pan punca kalah.....pan akan cakap pas punca kalah.....yg dikejar tak dapat....yg dikendong berciciran.....masing2 ego....

Jari Bercakap Dlm duk maki2 najib..rupanya ramai lg msih syg kat najib..hbt yop..😂haha

Bill Hussain apa pun pembangkang memang semua bodoh..sampai bila2 pun ok lah korang kat blok pembangkang yaa...ego tak sudah

Ibnur Shahril Well slagi PH dan Pas msih asyik mnggunakan isu nasional utk mraih undi dan x pka dgn hal2 yg d inginkan pnduduk tmpatan slagi itulah Pmbangkang skar mng d kwasan luar bndar

Pencari Ketenangan Ahahahahaha.....rakyat masih lagi buta

Hantu Man Kat FB kata kat umno mcm2 .....
Pastu undi umno jgk menang .....
Hidup rakyat bodoh......

Hidup rakyat bodoh....
Hidup rakyat bodoh......


Muhammad Homer Pas kacau undi.

Mohd Taufik Ishak Umpan dedak menjadi lg

Man Hakim Ramai lg pemakan dedak

Adam Ismail Jhor 2.6 bilion najib rakyat msih buta nampak yg

Felix Chong No medicine can cure idiots!

Kapten Barbarossa Kapten Barbarossa Masih ramai yang bodoh, dgn bermacam² isu yg menghancurkan negara, masih ada yg memilih BN, ternyata kalian sememangnya bangang abadi. Moga tuhan mengambil nyawa pengundi yg bodoh dlm mmbuat keputusan.

13 comments:

  1. Rakyat pilih BN bukan pilih najib..tk Sama definasinya. Najib,hang jgn dok perasan rakyat suka Kat hang.

    ReplyDelete
  2. ph..pakatan taik..sampai bila2 tak laku..kihkihkih

    ReplyDelete
  3. PAN - Harapan cina unhtuk perintah Malaysia. Alhamdulillah ramai orang bijak menolak.

    ReplyDelete
  4. rakyat semakin sedar... pakatan lebih banyak menipu. memfitnah dan putar belit... hanya rakyat yg bodoh je yg masih percaya segala pembohongan DAP PKR PAN... LKS LGE Mat Syabu Rafizi...semua tu kaki pembohong...

    ReplyDelete
  5. Bguslah BN menang, beri Najib keyakinan untuk buat PRU14
    paling lewat tahun depan.

    ReplyDelete
  6. Maka ramailah yg meroyan sebab tak puas hati pilihan pengundi tak sama dengan pilihan hatinya. Disumpahnya pengundi sebagai bodoh dan didoakan cepat mati. Teruk sungguh rupanya golongan protun dan pembangkang ni. Bulan syaitan dibelenggu rupanya ilmu syaitan diaplikasikan oleh khadamnya.

    ReplyDelete
  7. Sb undi pecah jer..
    Org pas mmg bodo
    Perasan suci
    Perasan islam
    Sekejap umno kafir
    Sekejap umno ok

    ReplyDelete
  8. Yaaaq betui betui
    Jng nak prasan noooo

    ReplyDelete
  9. PENGUNDI TAHU PEMBANGKANG JADI BALACI CINA...SYABAS PENGUNDI SG BESAR DAN KUALA KANGSAR, JANGAN GADAI MARUAH BANGSA

    ReplyDelete
  10. kat sg besar undi PAN lebih banyak dari PAS..dan PAN tak hilang wang deposit..mmg dari awal dah dijangka..PAS masuk bertanding nak bantu UMNO...dan ternyata mmg PAS berjaya membantu UMNO dengan memecahkan undi...kalau kita kira balik..undi against UMNO masih banyak utk kedua-dua kawasan..so..jgn konfiden sgt jibby...
    Tapi PAS ni mmg ditakdirkan jadi barua selamanya..dulu jadi barua DAP..sekarang jadi barua UMNO..tak tahu lar mana islamiknya kalau perbuatan munafik yang sejelasnya masih sanggup PAS bersetongkol (istilah tomboy UMNO)...

    ReplyDelete
  11. Tahniah kpd BN. Jangan cayalah kpd pembangkang..teruskan sokong BN

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com