innity

pages

Friday, June 17, 2016

Muhyiddin turun Sungai Besar SOKONG calon PAN?

SUNGAI BESAR: Bekas timbalan perdana menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin hari ini buat pertama kali muncul di Sungai Besar, lapor portal berita Amanah, Malaysia Dateline.
Portal itu berkata Muhyiddin, yang ditemani anggota Gabungan Ketua Cawangan Umno Malaysia (GKCM), hadir memberikan sokongan kepada calon Amanah, Azhar Abdul Shukor.
Beliau dilihat beramah mesra dengan peniaga dan orang ramai di Pasar Awam dan Pasar Tani Pasir Panjang kira-kira jam 9.30 pagi tadi.
Bagaimanapun seorang pegawai GKCM ketika dihubungi FMT menafikan lawatan Muhyiddin bagi memberikan sokongan kepada Amanah.
Lawatan Muhyiddin berlaku sehari selepas beliau menafikan tuduhan terlibat dengan skandal yang dilemparkan Raja Petra Kamarudin, menerusi beberapa penulisan dalam blog Malaysia Today.

10 comments:

  1. Bagus yidin. Tak ku sangka kau pun termasuk penggonggong tulang khinzir sama spt mentor kau. Ada sapa2 lg nk join sup tulang khinzir dapigs?

    ReplyDelete
  2. muhyiddin kaki tibai burit bini orang mana boleh percaya dengan pukimak muka alimkucing sialnieh

    ReplyDelete
  3. Bajet bn yg turun je kkangsar dan sg besar adalah duit rakyat

    Bn dah rasuah rakyat supaya undi bn
    Ini lah taktik bn jahat

    Rakyat mesti jelas dan faham

    Pinipuan bn dlm kerajaan

    Rakyat sg besar dan kkangsar bangkit

    Tumbangkan bn
    Guling najib

    Era baru tadbir negara

    Undi pakatan harapan

    Supaya laungan pembangkang jatuhkan bn

    Raja raja boneka

    ReplyDelete
  4. Pengundi sg besar dan kkangsar

    Bangkit tokak najib skandal
    Jahanamkan rosmah pisau cukur

    Najib gila kuasa
    Rosmah gila meroyan

    ReplyDelete
  5. Kepada pengundi2 sg besar dan k.kangsar jangan persia siakan undi anda.

    Undi anda menentukan masa depan anak2, agama bangsa dan tanahair.

    Adakah kita mahu melihat seorang yg korup, tidak jujur dan tidak amanah sebagai pemimpin kita?

    Adakah kita mengundi kerana pemberian pelbagai habuan seperti brim dan wang tunai?

    Tidakkah kita terfikir apabila dan jika calon amanah dipilih, semua pemberian ini tetap sama? diterima? malahan lebih baik apabila najib ditukar?

    Tidak kah kita terfikir pemberian pelbagai hadiah lahir dari undi rakyat?

    Sejak bila umno beri habuan, maka wajib kita undi najib?

    Tidak luak sedikitpun kekuasaan umno dan bn memerintah jika kita memilih calon parti amanah.

    Tidak luak sedikit pun kita undi parti amanah malahan lebih besar pahalanya, lebih lebih lagi pada bulan ramadhan yg mulia ini.

    Terbaru tajudin pencacai najib memberi pelbagai barangan elektrik kepada pengundi2 k.kangsar, ambil dan terimalah, ucapkan terimakasih.

    Jika najib cash is king beri duit ambil dan terimalah, ucapkan terimakasih, dipusat mengundi pangkah umno kemudian ambil gambar sebagai bukti, selepas gambar bukti diambil, padamkan pangkah umno, seterusnya, sebaliknya, pangkah pula parti amanah!!!

    Kami merayu kepada pengundi k.kangsar dan sg besar jangan undi parti najib sebaliknya undilah calon parti amanah.

    Menang atau kalah perjuangan ini kami tetap akan teruskan sehinggalah najib didakwa seterusnya diadili dan dihadapkan ke mahkamah.

    Amar maaruf nahi mungkar, perjuangkan yang Hak buang yang Batil!!!

    ReplyDelete
  6. Ini fakta dan nyata,

    1.Dalam akaun peribadi najib ada 4 billion.

    2.rosmah terima habuan 1 billion manakala kapalterbang milik kerajaan dan rakyat disalahgunakan dan diseleweng.

    3.anak tiri najib pula terima habuan lebih 1 billion untuk bikin filem lucah sehinggakan tidak dibenarkan ditayangkan dipawagam negara ini.

    Apa pula rakyat dapat?

    Terpaksa bayar hutang berpuluh puluh billion selama berpuluh puluh tahun lamanya hasil perbuatan najib.

    ReplyDelete


  7. Kempen PM Najib di PRK sg. Besar, Selangor.
    " saya menyeru semua rakyat keluar mengundi pada hari mengundi nanti dan pastikan parti pembangkang kalah teruk. "
    Sekalian yg hadir bersorak dgn gemuruh sekali.
    PM Najib sungguh gumbira.

    ReplyDelete
  8. Raja Petra kata, perbicaran di Mahkamah Sivil untuk kes
    perceriaan yang melibatkan Mahyidin ni akan diadakan pada
    21,22,23 dan 24 June ini.
    Nak tengok juga, ada ke tak.
    Kalau takda, elok jangan layan lagi Raja Petra ni.
    Raja Petra dan SD berpisah tiada.

    ReplyDelete
  9. [Jika najib cash is king beri duit ambil dan terimalah, ucapkan terimakasih, dipusat mengundi pangkah umno kemudian ambil gambar sebagai bukti, selepas gambar bukti diambil, padamkan pangkah umno, seterusnya, sebaliknya, pangkah pula parti amanah!!!]

    Itu x amanah namanya bodo.. Org tua ko dulu ajar cam tu ke bingai?

    ReplyDelete
  10. Terbaru tajudin pencacai najib memberi pelbagai barangan elektrik kepada pengundi2 k.kangsar, ambil dan terimalah, ucapkan terimakasih.

    Jika najib cash is king beri duit ambil dan terimalah, ucapkan terimakasih, dipusat mengundi pangkah umno kemudian ambil gambar sebagai bukti, selepas gambar bukti diambil, padamkan pangkah umno, seterusnya, sebaliknya, pangkah pula parti amanah!!!

    Memang btul2 x amanah nyer parti. Dh biasa ke wat khianat camtu?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com