innity

pages

Sunday, June 12, 2016

[MANA TUN M DAPAT DUIT?] Pemakan Dedak KECOH Tun M Naik Private Jet ke Kuala Kangsar


Itu lah bezanya Tun M dan Najib

Kalau Najib bersara nanti, agak sapa lah nak kasi dia pinjam jet pesendirian? Tun M relak tak perlu bayar juta-juta nak sewa jet untuk pergi merata tempat. Kalau nak tahu, ni adalah jet seorang billionaire yang sangat dikenali membantu orang melayu

Tak lain tak bukan, anda semua tahu.

Cai dedak kalau nak buat cerita pun, biar lah macam rafizi yang di panggil sotong tu dedahkan pasal Rosmah. Boleh buat ke tak? Keh keh keh

6 comments:

  1. Pei mampus pemakan dedak
    Guling najib
    Boikot
    Bn
    Malaysia bebas

    ReplyDelete
  2. Mesti jing jing jibby tak leh nak komen dgn berakal dan berfakta ni. Akan dikomen dgn maki hamun ataupun alih tiang gol. Dah dungu sebab hidup dengan memakan dedak.tak leh beza naik jet peribadi dgn naik jet guna duit awam dan bawa pulak berpuluh puluh beg. Hahaha... dedakians juga ketinggalan.

    ReplyDelete
  3. Mahathir ini sebenarnya sedang cuba untuk merasai bagaimana menjadi seorang nya pembangkang.Setelah begitu lama berada dipehak kerajaan dan mendapat layanan istimewa sebagai ketua kerajaan dia kini sedang cuba untuk menghayati bagaimana pulak dia dilayan jika menjadi seorang pembangkang.Ini pun tidak difahami oleh penggemar-penggemar politik...apa la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7.53 am.
      Nampak sgt yg kamu tu bodoh.
      Alif kata batang kayu.

      Delete
  4. Apalah kecuh-kecuh...kan tun mantan pm 22 tahun memerintah ..duit rakyat belaka tu..yg bodohnya kau orang lah nak sokong juga tua bangka tu dah umo 90 boleh buat apa..cakap pun dah melalut..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Encik anon 1147,nasihat untuk anda adalah kurangkan tahap kebodohan anda seminimum mungkin..anda mampu mengubah nya.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com