innity

pages

Saturday, June 11, 2016

[KAMI, CG BERKECUALI] Mahathir isytihar sokong calon HARAPAN


Bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad mengisytiharkan sokongannya kepada Parti Amanah Negara dalam pilihan raya kecil (PRK) Sungai Besar, Azhar Abdul Shukur.
Ia selepas Azhar menandatangani Deklarasi Rakyat hari ini untuk menyokong gesaan pengunduran Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak.
Sambil menegaskan bahawa beliau bukan lagi ahli mana-mana parti, Dr Mahathir berkata beliau berada di situ sebagai seorang warganegara yang prihatin.
Kerana sebab itu, tambahnya, beliau datang untuk menyokong ahli AMANAH yang menandatangani Deklarasi Rakyat untuk menyingkirkan Najib.
Beliau menegaskan demikian dalam ucaptamanya di forum anjura DAP mengenai 1MDB dan skandal RM2.6 bilion di Sekincan.

18 comments:

  1. Laa... Selama ni jadi tukang sokong mamak kerala ni. Tiba-tiba tindakan mamak tu kali ni blogger CG tak sokong... Dah kurang dapat dedak dari mamak ni ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 6.46 "Tiba-tiba tindakan mamak tu kali ni blogger CG tak sokong..."

      Baca dan fahami tulisan CG tuh...b.e.r.k.e.c.u.a.l.i.

      Waaubagaimanapun Najib wajib ditunjukkan jalan keluar, seterusnya membersihkan negara ini dari amalan korup, penyelewengan dan salahguna kuasa.

      Delete
    2. Kalau berkecuali tu maksud lainnya 'tak sokong' la wahai mangkok 8:34... Kenapa tengin sangat..

      Delete

    3. Apasal kalo ada jer bahasa caci mencaci, maki hamun dan kurang ajar berkemungkinan besar sipenggunanya adalah pro-najib.

      Apasal ek?

      Delete
    4. 11.19

      Jangan jadi lembu makan dedak haram pencacai, nanti dapat penyakit kuku Dan mulut

      Berkecuali kalau tak faham pencacai boleh Tanya Najib...dia kan ketua tengin?

      Tanya Najib 15-8= berapa?

      Layar dah dikembangkan sauh dilabuhkan?

      Baik pencacai mahupun Najib, dua2 bodoh.

      Masuk akaun billion2 tamak nak mampus!

      Delete
  2. aku menyesal sokong 22thn. dulu cakap lain. sekarang cakap lain. dulu berdegar degar kutuk dap. sekarang peluk dap. makan taik dah tua2 ni. cakap orang politik jangan percaya. kita digunakan untuk perut dan pangkat mereka jer. contoh mamaktun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7.14

      Sebelum nak tulis "nyesal sokong 22thn..." jangan letak otak kamu dalam lubang taik kamu tu.

      Selama 22 tahun tun membawa malaysia kearah negara pesat membangun. Bermaruah Aman makmur dan bahagia.

      Hari ini najib mencipta sejarah sebagai negara korup, menyeleweng dan menganaiya rakyat serta dipandandang hina oleh masyarakat dunia..

      Perbuatan keji najib dibantu oleh isterinya rosmah, sebagai contoh melakukan pembaziran dengan menyewa kapalterbang selama 26 jam dengan jumlah sewaan 1.5 juta ringgit Duit rakyat hangus dileburkan oleh rosmah.

      Rosmah juga didapati melalui video menunjukkan menyeludup keluar berpuluh puluh beg yg tidak diketahui kandungan isinya.

      Delete
  3. DULU BENCI TAHAP GABAN. THUII.....SEKARANG BERPEGANGAN TANGAN DAN BERPELUK LAGI. KALAU TENGUK UCAPAN DALAM YOU TUBE.... BOLIH BUANG LONGKANG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu ayahanda najib arwah tun abdul razak menyuruh isterinya membeli tiket kapal terbang sendiri jika ingin mengikuti beliau atas urusan negara.

      Hari ini najib menyewa kapalterbang menggunakan wang rakyat untuk rosmah terbang kesana dan kesini.

      Inilah contoh betapa mulia suci dan murninya cinta najib terhadap rosmah.

      Rosmah juga dikenali mempunyai beberapa bomoh sebagai penasihatnya.

      Walaubagaimanapun dalam dunia politik tiada musuh yang kekal. Yang ada hanyalah tujuan dan matlamat.

      Tujuan dan matlamat pula adalah untuk memaksa najib turun dan memaksa najib meletak jawatan seterusnya menghadapkan beliau ke mahkamah untuk diadili.

      Ternyata terang dan jelas,

      Najib adalah pemimpin yg korup, salahguna kuasa, zalim dan menganaiya rakyat.

      Delete
  4. korang tak paham antara sokong..dan kerja bersama-sama untuk memaksa seorang yang korup tahap mega..yang korupnya mengalahkan kafir harbi satu dunia. Tun selamanya tidak akan menyokong dia berulang2 kali bahawa dia bersama-sama orang yang menyokong Deklarasi Rakyat dalam usaha supaya the most corrupt person in the world dapat dinyahkan dari kerusi PM..supaya that person tidak terusan memburukkan nama Melayu dan Islam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro 7:25pm.
      Dorang tu bodoh tak sekolah.
      Tukang sorak tak pakai hotak.

      Delete
  5. Kepada pengundi sg. Besar dan k.kangsar,

    Adakah kita mahu memilih calon dipilih najib yg menyeleweng, korup dan menganaiya rakyat?

    Hari ini tuanku Sultan Brunai menyokong tun mahathir, Selain itu, tuanku Raja2 melayu turun menyokong Tun!

    Jika umno dan bn tewas di k.kangsar dan sg besar sekalipun, najib masih tetap memerintah, pentadbiran ini penuh dengan penyelewengan,korup dan salahguna kuasa.

    Ayuh pengundi k.kangsar dan sg besar!

    Kita tunjukkan siapa berkuasa di tanah melayu ini, jangan sesekali kita bersekongkol, bersubahat dengan pemimpin korup dan salahguna kuasa
    ini.

    Undi calon yg menyokong deklarasi rakyat! Dalam hal ini calon tersebut adalah dari parti amanah.

    Jangan kita sia siakan, perjudikan masa depan anak anak kita, pandanglah wajah anak2 kita, tanya pada diri kita, kenapa kita harus menyokong pemimpin bernama najib ini?

    ReplyDelete
  6. Org makan dedak memang tak faham. Biar jer .... Rakyat yg cerdik akan sokong DR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakyat yang cerdik sokong mamak kerala.... Yang kebanyakan si mata sepet la kan... Tapi admin blogger ni tak sokong pun... Maksudnya mereka tu BODOH la ye... I see..

      Delete
    2. 1121 pencacai takder komen Bantu Najib boleh pergi cari dedak haram lagi bagus...kan?

      I see..

      Delete
  7. Henti kan lah perbalahan yang tak berfaedah ini.Sekian terima kasih

    ReplyDelete
  8. 1.15 citer skit apa yg tak berfaedah? Terangkan? Dan apa pula manafaat untuk rakyat? Mahu jadikan rakyat seperti kaldai? Ikut suruhan, patuh kepada pemimpin yang korup?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuduhan korup ..yg sebenarnya kita tak tau..apa pun bagi pengundi sg besar dan k. Kangsar berilah sokongan kpd calun BN. Jgn lah terpengaruh dengan Tun M tu. Dia dah perintah negara 22 tahun dan dah kaya raya sampai anak cucu cicit tak habis makan. Calun amanah tu tak tau lg amanah ker tak dan mungkin amanah tu nama saja sebaliknya adalah dapig..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com