innity

pages

Thursday, June 16, 2016

[JAWAB FITNAH PEMAKAN DEDAK] KENYATAAN YB TAN SRI DATO' HJ MUHYIDDIN HJ MOHD YASSIN


Tuduhan liar yang dilemparkan terhadap saya oleh Raja Petra Kamaruddin dalam beberapa siri entri blog Malaysia Today sejak beberapa hari yang lalu adalah tidak berasas dan berniat jahat. 

Segala tohmahan tersebut adalah fitnah jahat dan sangka buruk yang disebarkan semata-mata untuk merosakkan integriti saya serta berbaur politik yang cukup menjijikkan lebih-lebih lagi di bulan Ramadhan yang mulia ini.

Sempena bulan Ramadhan yang juga merupakan bulan keampunan dan kerahmatan, seharusnya orang yang membuat fitnah ini beristighfar dan berdoa semoga dihapuskan segala dosa-dosanya. 

Jika dia sedar akan kesalahannya, dia seharusnya memohon maaf.

Saya percaya kesemua tohmahan ini bertujuan untuk menjejaskan reputasi saya setelah saya tidak lagi berada di dalam kabinet dan terus lantang bersuara untuk mencari kebenaran.

Dugaan Allah kepada saya amat besar di bulan Ramadhan ini. 

Saya harus bertenang, bersabar dan berdoa mudah-mudahan Allah s.w.t permudahkan segala urusan kita.

TAN SRI DATO' HJ MUHYIDDIN HJ MOHD YASSIN

6 comments:

  1. Tabahkan hati kuatkan iman TSMY!

    Pencacai najib dah tak ada idea untuk mempertahankan najib serta membalas hujah penuh fakta serta berhemah oleh mereka2 yg anti
    najib.

    Najib jugalah yg teratas merestui semua perbuatan mungkar, harami lagi keji ini, begitu jugalah penyelewengan skandal 1mdb.

    Sepandai pandai tupai (punahsihatnya) akan jatuh ke tanah juga.

    Lihatlah hasil perbuatan najib ini!

    Ayuh pengundi2 k.kangsar dan sg besar!

    Ini kali, kita undi calon parti amanah! Jangan kita bersyubha dan berse "tongkol" dengan pemimpin korup, menyeleweng, zalim dan menganaiya rakyat!!!

    Tolak najib, tolak calon najib, terima dan ucapkan terimakasih apa jua pemberian yg diberikan oleh peraih undi najib.

    ReplyDelete
  2. Len kali cakap guna kepala hotak bukan kepala lutut. Itu je ke yg mampu dia jawab? Mmg sblm ni pn mmg gini gak perangai dia x brani jawab depan2. Bila kt belakang cam bagus plak cakap. Inilah tsmy yg dh ditinggalkn.

    Makan dedak lg mulia dari jadik penggongong tulang khinzir. Terang2 amanah tu tolak hudud. Terima dap komunis sbg saudara baru. Tolak org islam lain yg x sepaham dgn dia. Parti ni yg korang soh angkat? Tok sah la belakon atas nama amanah. Ikut dapigs terus kan senang. X yah nk susah2 buat parti baru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu muncul blk? Kalau artikel pasal tol nak naik lu tak nak komen pulak..

      Nmpk sgt lu pon tak betul..toksah cita la mana parti yg bagus..semuanya bertunjangkan demokrasi sekular barat..

      Hudud TAK AKAN DPT DILAKSANAKAN MELALUI SISTEM DEMOKRASI..lu kena paham ni dulu..konteks pelaksanaan secara menyeluruh bukan separuh separuh..igt Iah Islam itu adil..

      Kalau takda ilmu pasal hudud jgn cuba buat komen..

      Salam ramadhan..

      Delete
    2. Mca tak tolak hudud ke ? Sampai ugut2 nk letak jawatan. Yg dh letak jawatan pun di kedah tu ? Yg dr Redhuan Tee keluar mca tu pasal mca terima hudud ke ? Party komponen dari serawak tu terima jugak hudud ke ? Nancy Shukri ckp kt sg besar tu apa ?
      Kalau pakai kepala lutut ok bro. Jan pakaibkepala b###h.

      Delete
  3. RPK ni agama apa ni. Dahlah jadi macam pondan. Bantai org tapi duduk luarnegara. Berani baliklah. Tengoklah berapa org yg akan ludah muka pondan dia tu. Dulu kutuk anak tun razak bagai nak gila. Sekarang ni puji macam nak mampos. Duit sewa duduk london dah berbayarlah tu.

    ReplyDelete
  4. apalagi TSMY...samalah.... bila tang Najib hang Suruh saman kalau semua tak benar.... tang dia main tuduh fitnah.... satu bawah karpet nak semua org anggap kenyataan dia adalah keramat yg tak pernah buat silap. Hang pun kaki fitnah tan Sri oiiiiii..... skrg hang p lah sana raja Petra.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com