innity

pages

Friday, May 13, 2016

VIDEO: Sebagai anak jantan Tun M, saya sedia bertumbuk dengan Nazri - Mukhriz


Datuk Seri Mukhriz Mahathir membalas ajakan Menteri Pelancongan dan Kebudayaan Malaysia, Datuk Seri Nazri Aziz untuk bertumbuk dengan Tun Mahathir.

Sebagai anak jantan Mahathir, beliau sanggup bertumbuk dengan Nazri demi mempertahankan bapanya itu. 

Nazri baru-baru ini mengatakan dia sudah bersedia untuk bertumbuk dengan Tun M.


5 comments:

  1. eeh eeh eeh Boboi Buat Lawak... kelakornya si pondan botak tuuh yea!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada org nak tumbuk bapak kau pun kau akan cakap benda yg sama. Mungkin lagi teruk cakap kau kalau ikut tulisan kau. Nampak jelas kau ni tak sekolah tinggi mana. Menteri bangang al bahlol kau tulah patutnya kau tegur. Ini hal maruah keluarga. Mungkin kau ni takde maruah. Orang lain ada dah wajib dipertahan.

      Delete
    2. Firqoh@gmail.comMay 13, 2016 at 6:36 PM

      Yg pondan tu kau..bg komen tak berann nak letak nama..kasik butir anjing mkn laa..

      Delete
  2. Sesiapa yg menipu dan membalun duit rakyat dan mereka yg menyokong penipuan ini tidak kira apa pangkat mereka memang besar punya haram jadah.

    ReplyDelete
  3. Rileks Mukhriz ... Nazri tu dah sememangnya bengong . Bertambah tambah bengong semenjak dudok celah ketiak Najib/Rosmah . Bengong berdengong lagi apabila dapat bini muda yang celupar dan kurang asam .

    Di anjurkan 'china doll , cina doll' masuk ke Malaysia tak perlu visa .. sikit hari lagi passport pun tak payah guna ... dah tahap menteri Pelacuran dan Kebuayaan .

    Anon 3:19 .. mana tahu si Mukhriz tu pondan ? Yop , hang ni pandai pandai je label orang pondan ... ke hang ni memang 'penggemar' pondan ???

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com