innity

pages

Sunday, May 29, 2016

Ratu Naga buat sumpah laknat junjung al-Quran


Seorang wanita yang didakwa menipu dalam 'jualan' pangkalan data nama untuk Deklarasi Rakyat tampil menyifatkan apa yang berlaku sebagai “perang psikologi bodoh”
Syarul Ema Rena Abu Samah, yang dikenali sebagai Ratu Naga di alam maya, bersumpah tidak kenal jurutera Azharuddin Othman, yang membuat dakwaan itu.

“Saya tak kenal budak itu (Azharuddin). Saya cuma kenal Chegubard,” katanya.
Azharuddin mendakwa beliau dijanjikan bayaran RM5,000 untuk menjual pangkalan data 900,000 nama tetapi hanya mendapat RM1,000.

Turut hadir dalam sidang media Azharuddin itu ialah anggota lantang PKR yang digantung keanggotaan Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali sebagai Chegubard.

“Kalau saya bohong saya akan dilaknat,” katanya yang membuat sumpah laknat dalam sidang media di Kuala Lumpur sambil menjunjung al-Quran.

7 comments:

  1. buat lawak je lah perempuan ni, konon nya islamic buat sumpah junjung quran, tahu ke dia dia tak Islamic dengan dedah aurat tu, tangan sampai ke siku tu exposed lah, itu aurat, Islamic ke macam tu...berlakon saja lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Exposed aurat satu hal, tapi sumpah laknat tu dah berjalan dan berkuatkuasa chai, dah ada di mahkamah akhirat.

      Yang tabur fitnah satu hal, Pencacai tak takut ke?

      Delete
  2. Bodohlah dia orang ni,patotlah kes ni langsung tak disentuh
    oleh kumpulan DEKLARASI RAKYAT. Yan gheboh cuma geng UMNO.
    KIHKIHKIH.....umno berbangga si Azharuddin menyalahguna data
    pengundi. Samada si Ratu Naga beli atau tidak data tu, is not
    releven to Deklarasi Rakyat sebab siapa boleh buktikan 900
    nama pengundi tu digunakan untuk Deklarasi Rakyat......???
    Penjenayahnya ialah si Azharuddin sebab menjual pengkalan data
    peribdi pengundi. Mungkin dia jual kepada penjenayah!!!!
    Penjenayah boleh buat apa sahaja dengan data peribadi itu.
    Klon kad kredit.
    Klon Kad pengenalan
    Klon pasport antarabangsa.
    Klon surat beranak
    Klon segala dokumen bank!!!!
    Menjual data pribadi adalah KESALAHAN JENAYAH!
    Azharuddin patut ditangkap

    ReplyDelete
  3. peliwat tua yg suka main lubang bontot lelaki tu bila pulak buat sumpah laknat junjung al quran.

    ReplyDelete
  4. Punyalah takut smpai bersumpah..sumpah guna naskah alquran yg tidak cukup juz bolehlah kot..atau bersumpah dlm keadaan uzur..bersangka baik sahaja

    ReplyDelete
  5. Betina sial...

    ReplyDelete
  6. Kita jgn kata apa lah ..itu hak dia..yg kita sibuk ni apa hal pulak..kata org tak islamik lah fan mcm-mcm..abih kita yg beri komen yg tak baik ni Islamik ker???..cermin-cermin diri dulu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com