innity

pages

Sunday, May 1, 2016

[5 gambar][DEMOCRAZY] Politik tidak matang #BarisanNasional di #PRNSarawak.

Gaya gengster
Halang pemimpin pembangkang memasuki Sarawak

Mempergunakan tentera 
(Tentera taat setia kepada Yang di-Pertuan Agong, bukannya kepada parti politik)

Gaya gengster

7 comments:

  1. aloooooo..... itu bukan kehendak badan BN secara keseluruhan...... itu kehendak masyarakat setempat yang menolak pembangkang. Bab pemimpin pembangkang tak bleh masuk pula.... Suruh depa pikir sendiri untuk harga yang depa kena bayar akibat politiking buas seanjang tahun yg saban hari mencari publisiti dengan ceramah menghasut di semenanjung. Jangan hang nak dok sibuk menghina BN sedangkan pembangkang matang ker saam berpolitik.... tak cukup setiap hari berceramah Dan menghasut....puiiiiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu letak lambang BN n BN tak marah tu maknanya kehendak BN la tu

      Delete
  2. Tahniah rakyat BN bijak.menilai dan mengkaji.mana yang baik dan buruk... menifastasi org Srwak pada bencikan barua yahudi rothchild dan proksi mereka

    ReplyDelete
  3. kalau pembangkan buat macam ini jugak macam mana? kan bergaduh jadinya, ini cara bebal dalam pilihanraya

    ReplyDelete
  4. Bro..sarawak ni lain skit..tak mcm semenanjung..bayangkan kalau di selangor khususnya shah alam aka batu 3..org situ buat mcm tu..dan gu aogo bn..mau kena baling batu..

    Jadi keoada najib..jgn ingzt awak kuat..aku tarik supprt pada umno bn..selagi najib dan rosmah di atas..

    Kepada pkr dap pas dan pan..anda pun jgn harap undi drp aku..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com