innity

pages

Tuesday, April 19, 2016

[VIDEO] PRU14: Nazri BIMBANG Kemampuan MIC, MCA Bukan UMNO


PRU14: Nazri Tak Yakin Kemampuan MIC, MCA 

Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata, beliau tidak yakin dengan kemampuan parti komponen BN iaitu MIC, MCA serta Gerakan bagi menghadapi pilihan raya akan datang.


6 comments:

  1. Ala si nazri ni kat padang rengas boley cakap besar. Dia ni duit dah berbillion so cakap pun macam org giler. Kalu betul dier berani sebab teloq besaq pi la lawan kit siang kat gelang patah dan tengok langit tinggi rendah. Dier ni bak kata mahathir penakut sbb tu gaya saja lebih. Jadi badut sarkas Umno boley la.

    ReplyDelete
  2. Inilah pelacur politik apabila bercakap, lebih teruk dari tin kosong!

    Ulasan penuh syok sendiri, dari dulu dah bagitau, buat tinjauan pendapat umum tentang najib dan umno hari ini.

    Baru tau tinggi atau rendah kedudukan umno di mata rakyat.

    ReplyDelete
  3. Takyah risau. Ahli umno sudah cukup kuat. BN mesti menang.
    Mesti menang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lah contoh ahli umno bodoh sombong. Perasan orang sokong tapi kenyataan orang benci dgn perangai pemimpin umno dan penyokong tegar cam anon 7:51pm. Najib dah la jadi badut sarkas maka nya pengikut nya pun sama. Badut sarkas!!

      Delete
  4. ok nazri risau mic.mca dan gerakan..tak sedar diri umno pun teruk...
    ini semua nak salahkan mic,mca dan gerakan kalau bn kalah nanti..padan muka bn

    ReplyDelete
  5. kena tambah lagi kuota menteri untuk mca dgn mic. Lepas tu lantik TGH Hadi jadi penasihat BN.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com