innity

pages

Sunday, April 10, 2016

[VIDEO] KESOMBONGAN MP DAP: ‘Saya YB Kawasan Ni, Awak Tak Fahamkah?’


KUALA LUMPUR – ‘Saya YB Kawasan Ni, Awak Tak Fahamkah?’kata Ahli Parlimen DAP Stampin, Julian Tan Kok Ping.
Kok Ping berkata, kawasan itu kawasan jajahannya dan dia boleh mengambil tindakan ke atas sesiapa sahaja mengikut akta parlimen.

“Ini kawasan Stampin. Kamu beritahu saya, kawasan ni siapa YB?

“Saya! Saya YB Parlimen kawasan ini…tertakluk pada akta parlimen, saya boleh menjalan tugas saya….”katanya di Lapangan Terbang Antarabangsa Kuching (KIA).

Insiden itu berlaku selepas beliau tidak dibenarkan masuk sesuka hati tanpa mengikut prosedur yang ditetapkan oleh pihak KIA.

 

Sementara itu, ramai netizen mengecam tindakan Kok Ping dan menyifatkannya sebagai seorang wakil rakyat sombong dan gila kuasa.

Az Balia berkata, “Sombong melampau YB Stampin  Tan Kok Ping ni di Airport KIA.

“YB cina komunis …ni wajib masuk tong dan di simen,”kata Mohd Nasir Manas.


Pak Saok berkata, “Nasib baik aku sik diam dalam kawasan DAP… mun sik tek… bahayalah sidak adik-adik perempuan ku di rumah… YB ada kuasa boleh masuk sebarang mana-mana tempat dalam kawasannya..,”tulisnya.

“Banyak cantik muka YB DAP tok merik sebarang arahan yangnya berkuasa boleh masuk kawasan airport sebarangan. Kerananya YB Parlimennya berkuasa ke atas airport,”kata Mohamad Faishal MFbujang.

Mohd Arlif Bodo menulis “Ingat YB boleh molah sukatinya ka?? Mun menanya madahnya tegah kerja nak melawat kawasan. Pakelah saluran yang betul. Entah apa-apa,”tulisnya.

“Engkau YB kawasan saja bukan raja kawasan…bangkai! pergi mampus dengan DAPIGS!!!!,”tulis Abdullah Hj Abdul Malek.-SuaraTV

1 comment:

  1. apa punya yb la...tak beradab mcm tu

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com