innity

pages

Sunday, April 24, 2016

SELAIN SARAWAK, Rafizi hari ini DIHALANG Masuk SABAH juga


Baru sampai dari Kota Kinabalu. 

Sampai di lapangan terbang, pegawai-pegawai imigresen sudah menunggu. 

Saya memang diharamkan masuk ke Sarawak sejak awal 2014, tetapi agak terkejut bila Sabah pun menghalang saya. 

Perintah menolak masuk ini kekal sampai bila-bila selagi ia tidak dibatalkan. 

In Sha Allah saya akan terus usaha untuk bersama sahabat-sahabat di Sabah. 

Untuk malam esok, saya akan sediakan video ceramah seolah-olah saya memang ada di Beaufort untuk berceramah. 

Petang esok, saya akan gunakan FaceTime untuk berdialog dengan anak-anak muda di Penampang. 

Mereka sekat satu jalan, kita tebas semak dan hutan untuk buka seratus jalan baru!

Rafizi Ramli




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com