innity

pages

Saturday, April 16, 2016

Khairuddin: Saya Cabar HAFARIZAM HARUN Nasihat NAJIB untuk SAMAN Saya


Tolong jangan cakap banyak la hafarizam harun!! Apa nak tunggu lagi?! Saman saja saya!! Jangan dok cakap kosong!!

Saya ingin nasihatkan hafarizam harun untuk saman saya dulu dalam kes 1mdb ini!! Jangan hanya nak buat retorik politik!! Usah buang masa cakap kosong!! Kalau rasa ada asas untuk saman kami saman sajalah!!
Untuk mangkok hayun hafarizam harun ni saya nak tanya dia kenapa tak mahu serta tak berani saman the wall street journal dan sarawak report?! Sampai hari ini tak saman-saman pun!!
Janganlah nak berteori pulak!! Nak kaji apa lagi?! Semua pihak dah memalukan anak guam dia ke seluruh dunia!! Saman malu sajalah!!
Keseluruhan 30 juta malaysia dah jemu menunggu hari selasa yang tak tiba-tiba!! Dah berbulan lamanya tak berani pun saman the wall street journal!! Kini akhbar tersebut buat tuduhan lagi keatas najib tun razak yang cukup memalukan perdana menteri serta negara!!
Sampai bila hafarizam harun ni nak cakap kosong!! Asyik dok cakap pot tin kosong saja!! Bunyi saja kuat tapi habuk pun tak ada!!
Kami sudah bersedia untuk berhadapan dengan beliau dan najib tun razak di mahkamah!! Saya pun berharap anak guam dia tak bacul dan sanggup lah berjumpa kami di mahkamah!!
Dalam isu kes skandal 1mdb biarlah ianya dibicarakan secara terbuka agar 30 juta rakyat malaysia dapat melihat selama ni siapa yang bercakap benar dan siapa yang berbohong!!
Banyak orang yang bakal saya sapina kelak ke mahkamah!! Baik dari dalam negara mahupun luar negeri!!
Saya tak mahu jadi pot tin kosong macam hafarizam harun dan anak guamnya yang bacul!! Kalau nak lawan betul-betul; masuk lah gelanggang agar kita boleh buka langkah masing-masing!! Dalam apa jua keadaan demi kebenaran saya akan tetap lawan hingga ke titisan keringat yang terakhir!!
Jangan buang masa kami lah hafarizam harun!! Kami sudah saman najib tun razak di mahkamah!! Jangan tunggu lagi...ayuh marilah kita semua mengorak langkah ke hadapan untuk membuktikan kebenaran yang hakikat lagi hakiki!!
Saya secara peribadi sudah bersedia!! Insya-Allah dengan izin Allah swt saya takkan mundur ke belakang lagi untuk melawan segala bentuk kemungkaran demi kesejahteraan bangsa, agama mahupun tanahair tercinta ini!!
LAWAN TETAP LAWAN untuk selamatkan negara malaysia!!

5 comments:

  1. Saya sokong
    Saman najib rm100 billion
    Saman kerajaan memerintah rm100 billion
    Saman semua pak turut najib rm100 billion
    Baru betul

    ReplyDelete
  2. ha..org dah cabar tu. yunggu apa lagi. ada telurkah?

    ReplyDelete
  3. Errr...kalau menang saman ke atas Najib, Rosmah terlepas ke? Errrr...satu lg, duit menang saman tu boleh pulangkan balik kpd rakyat tak? Sbb kami rakyat adalah mangsa yg menanggung kos hidup tinggi.

    Yg benar

    Errrr..

    ReplyDelete
  4. DSN tlg naikan pencen bekas pekerja GLC, kami semua sangat berharap pertolongan Dato, hanya dato saja yg bolih menolong naikan pencen kami, tlg hidup kami amat tertekan dalam usia emas ini wang pemcen yg begitu sikit.

    ReplyDelete
  5. Pencacai sibuk suh Tun minta maaf kunun ah jib dah suci dgn statement pak arab...patut..kalau dah yakim suci..takyah sub Tun mint maaf..saman je lar Tun..saman sekali media2 barat...ada brani..kan dah yakin kebenaran berpihak pada ah jib gor..nak takut apa kan..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com