innity

pages

Monday, April 11, 2016

[KERANA NAJIB HANYA DIAM ISU DR. ZAKIR NAIK] ISMAWEB.NET TARIK BALIK BERITA ‘UMNO anggap Najib panglima perang orang Islam’


SIDANG Pengarang Ismaweb.net, sebuah portal Islam dan Melayu, ingin memaklumkan kepada pembaca bahawa kami membuat keputusan menarik balik berita bertajuk ‘UMNO anggap Najib panglima perang orang Islam’ yang disiarkan beberapa jam lalu.
Berita yang memetik Ahli Majlis Tertinggi UMNO, Datuk Ab Aziz Kaprawi hari ini berkata, Datuk Seri Najib Razak sebagai panglima perang orang Islam sehingga menyebabkan Perdana Menteri itu terpaksa berahsia dalam banyak perkara.
Ismaweb.net menganggap dalam keadaan umat Islam yang menjadi majoriti di Malaysia sedang berdepan pelbagai serangan, Najib yang kononnya dikatakan sebagai ‘Panglima Perang’ hanya berdiam diri.
Paling terbaru, isu berkenaan pendakwah terkenal dunia, Dr Zakir Naik yang dilarang memberikan ceramah intelektualnya di Universiti Teknikal Malaysia Melaka (UTeM) di mana arahan pembatalan program itu dikeluarkan oleh Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar dan ‘Panglima Perang’ hanya berdiam diri. – Pengarang, ISMAWEB

12 comments:

  1. Ada apa2 dalil panglima perang islam kena berahsia ? Atau cuma ungkapan ciptaan sendiri ?

    ReplyDelete
  2. Terbaik Isma, harap banyak lg NGO hentam Najib panglima lembik.

    ReplyDelete
  3. Najib bukan panglima perang tapi panglima temberang, pembohong dan penipu.

    ReplyDelete
  4. Blogger putramerdeka.blogspot.com Red Bean Army ... barua LGE...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni je komen? Ni yg dicanangkan umno untuk islam? Pru lepas berkiblat pengundi cina ... pru akan datang berkiblatkan pengundi india pulak!

      Delete
  5. saya minat aswaja...zakir pun saya minat...bila kita dihalang dari masuk syurga oleh org kafir ..jgn marah mereka sbb kita tak sampaikan kebenaran islam pada mereka....tapi kita bersyukur kerana najib,zahid dan kpn telah jadi wakil kita utk ikut puak kapir ke tempat sesuai uk mereka ....tq
    org kapir masuk neraka...terimakasih

    ReplyDelete
  6. najib adalah MAHA panglima pahlawan bacollll....setakat isu Dr Zakir Naik pun dia dah menggigil sembunyi dlm kain rosmah....apatah lagi jika timbul masalah melibatkan negara lain.....aku rasa kena 'berdehem' jea najib dah mencirit2 lari kot lubang tikus.....buat malu jea msia ada 'pemimpin' sebegini....padan kena jual jea kita ni semua....

    ReplyDelete
  7. Panglima Porang dah kena gigit teloq....senaq sampai ke batu jemala....tu yang sonyap saja....kihkihkih.....

    ReplyDelete
  8. Umdi melayu cina dah hampir kehilangan...nak jg pengudi i...a lah tu...

    ReplyDelete
  9. Jgn kata apa lah..serah sahaja kpd Allah disamping itu umat Islam bedoa untuk kebaikan agama islam. Hanya Alah sahaja penentu segalanya. Percanggahan komen dan pendapat akan menghangatkan keadaan dan tak ada sapa yang untung malah merugikan umat Islam keseluruhannya serta dibimbangi ketidak tentuan hubungan pelbagai kaum dan agama di negara ini. Kalau sayangkan negara hentikan berita berita seumpama ini. Jika kita tak sayangkan negara tepuklah dada tanyanya selera..ini hanya sebagai satu nasihat dan tidak memihak kpd sesiapa dan tidak ada niat sesuatu kepentingan..

    ReplyDelete
  10. Kerajaan perlu melahirkan srbanyak mungkin mujahid spt Dr Zakir Naik.... kita perlu penceramah super quality spt Dr Zakir Naik...

    ReplyDelete
  11. Org politik ni ada falsafah...."biar hancur agama, jangan hancur parti"...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com