innity

pages

Sunday, April 24, 2016

[GUANO PULOK] Dr Vida mungkin TARIK BALIK taja Kelantan


PENAJA utama Kelantan, Datuk Seri Dr Hasmiza Othman tidak menolak kemungkinan beliau menarik diri daripada menaja skuad Pamoga Qu Puteh The Red Warriors (PQP TRW) dalam saingan Liga Malaysia musim ini.

Pengasas Vida Beauty yang dikenali panggilan Dr Vida itu menjawab khabar angin yang tersebar dalam laman sosial mengatakan beliau akan menghentikan tajaan bernilai jutaan ringgit itu susulan prestasi terumbang-ambing skuad pantai timur itu dalam saingan musim ini.

“Saya tidak nafikan (khabar angin itu). Saya seorang ahli perniagaan, saya nak apa yang saya jual (produk) berkesan dan membantu (pasukan).

" Tetapi kalau mereka tak tingkatkan prestasi, jualan saya pula menjunam macam mana saya hendak bayar (gaji)," katanya dalam sidang media malam tadi. - SH

6 comments:

  1. Hehehe

    Dia ingat bolasepak Malaysia ni tarafnya dah mcm kat England, Peranchis, Itali, Brazil, Sepanyol ke...

    Bagi tiket free pun tak selera aku nak g stadium, live telecast pun malas nak tengok, layan Go Shop pun ada faedah, hilang boring...

    ReplyDelete
  2. Betul tu Dato' QU PUTEH...Otak org Niaga tak sama dgn Otak org2 POLITIK..Org Niaga 24 Jam pikir nak GENERATE INCOME tapi Otak org2 POLITIK ni 48 jam dok pikir nak perabih pitihhh...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lainlah kalau buat niaga macam Najib . Modal sejuta pinjam 50 ribu juta . Syarikat lingkup tapi kocek dia sendat ..

      Delete
    2. dr janji 20 juta , dia telah dapat publisiti meluas hasil dari publisiti janji itu, cuba dapatkan pengesahan setakat hari ini berapa sebenarnya jumlah wang yang di dah bayar ???

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com