innity

pages

Saturday, April 30, 2016

[VIDEO & GAMBAR] Program TEAM B UMNO Malam Tadi JOHOR PENUH SESAK


Penuh dewan yg hadir program malam...hangat di JB sama juga dengan hangat di Jitra malam semalam... Tq JB ...mmg tebaik..!!!- Kelab Che Det 










11 comments:

  1. kah kah kah..

    Banyak nie saja yg nak selamatkan mesia..

    hiii hiii hiii...

    otak kat kepala lutut nieh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg tak datang tu dah decide. Tak mungkin sokong Najib kau tu.

      Delete
    2. Terlebih cukup dah tu sbb yg Menjahanamkan mesia pun sorang jer pun...hehehe

      Delete
  2. Lu jangan bengong.....ramai lagi rakyat kat luar yang sokong TSMY, jangan cabar orang Johor.

    ReplyDelete
  3. Sesiapa yg menipu duit rakyat dan mereka yg menyokong penipuan ini walau apa kedudukan mereka adalah besar punya haram jadah.

    ReplyDelete
  4. Berjuangemi kebenaran mestu bermula dari kecil akhirnya mmbawa gelombang bak badai.

    ReplyDelete
  5. kih..kih.... sakit perut tahan gelak..... TEAM B????? bukan mukriz kata tak terpikir nak jadi PM ker?... mungkin this time round muhyiddin jadi PM.... kalau dapatlahkan....lepastu????? bodoh.... memang macam sial bodoh.

    ReplyDelete
  6. Kalau nak persendakan kami jangan awal sangat...persendakan kami selepas PRU 14...dah nak tertonggeng pun masih tak sedar...

    ReplyDelete
  7. Kalau ramai pun yg pergi, tak mestinya mereka setuju dgn deklarasi rakyat yg dibuat. Mereka nak bersua muka dgn bekas pm dan pemimpin terdahulu, dimasa dulu mereka tidak berkesempatan untuk bersua muka dan berjabat tangan, maklumlah mereka tu sibuk. Jika ramai pun rasanya tak sampai lima ribu org. Yg datang ni pun mungkin kena suruh, mungkin juga ada belanja pergi balik dan
    makan. Mungkin ramai dari penyokong pemimpin ini yg kecewa untuk tunjuk simpati, itu saja. Kalau pihak pm skrg ambil perhatian yg lebih terhadap mereka, mungkin sokongan mereka kpd pm skrg akan bertambah. Lama kelamaan sikit demi sikit penyokong mantan pm akan kurang dan pupus begitu saja. Contohnya mantan tpm dulu Tan Sri Musa Hitam bila deliau tinggalkan kerusi tpm kerana tak sehaluan dgn Tun, ramai yg sokong Musa..tetapi lama kelamaan pupus juga. Sekarang yg penting rakyat teruskan sokongan kpd pm najib skrg..kuatkan perpaduan antara kita..lupakan fitnah yg di buat oleh Tun..lama-lama nanti kumpulan team B hilang ditiup angin saja. Terus dan tambah sokongan kpd pm Najib.

    ReplyDelete
  8. Yg datang tu tak diberi upah...

    ReplyDelete
  9. Gua sudah daftar undi...kasi undi rosak sama BN...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com