innity

pages

Wednesday, October 29, 2014

WASIAT Seorang HOMOSEK Super Tegar


Wahai penyokong2ku yg super taksub yg aku sayang,

Baca dengan teliti, penuh syahdu wasiat aku ini.

Aku akan pergi jauh dan lama meninggalkan kamu semua.

Jangan menangis, jangan tersedak, jangan meraung. Aku mahu kamu semua bersabar, dan jangan kamu bikin huru-hara ini negara lagi.

Aku sudah insaf, sudah tua. Perjalanan hidupku menempuh ranjau, jerangkap samar dan konspirasi banyak sekali.

Ya, nafsuku kuat tapi tenaga sudah kurang.

Biarlah aku hidup dalam mimpiku sebagai orang nombor satu. Aku akur kenyataan.

Memang Allah Maha Kuasa dan Dia beri aku juga jawatan nombor satu itu tapi dalam mimpi saja. Inilah hakikatnya.
Ada satu perkara yang aku belajar dari pengalaman hidupku yang bermimpi menjadi orang nombor satu.

Melalui manipulasi, penipuan dan muslihat aku bermain politik aku dapat kawan baik dalam negara dan luar negara bantu aku.

Memang aku hebat. Tak ada pemimpin dlm negara ini yang lebih hebat dari aku. Yes, aku mabuk kuasa.

Aku peralatkan semua orang, termasuk kamu yang menjadi penyokong aku yg super tegar, utk kepentingan politik aku. Sebenarnya aku memakai banyak topeng untuk menipu setiap puak yang aku mahu sokongannya.

Sekarang aku insaf dan sedar kuasa yang aku buru selama ini tidak juga aku miliki. Allah tak memberkati perjuangan aku. Allah murka. Allah tunjukkan kuasaNya.

Aku bermimpi yang mengerunkan. Ada iblis yang memakai kacamata, berjanggut putih sampai ke pusat membisik, berkata, "Padan muka hang. Hang dah jadi homosek super tegar. "

Aku merayu pada iblis yang berjanggut panjang itu, "Selamatkanlah aku. " "Boleh aku selamatkan kau. Aku bawa kau ke neraka yg tak jahanam."

Baru aku sedar selama ini aku ikut ajaran iblis. Aku lupa kuasa Allah.

Para penyokong super tegar yang aku sayang, ambillah nasihat aku ini sebagai panduan hidup kamu semua.

Aku homosek super tegar.

Aku tak boleh diselamatkan lagi. Kamu lupakanlah perjuangan aku. Jangan ikut aku sebab aku sudah dikuasai iblis. Kalau kamu sayangkan aku kamu minta ampun kepada Allah dan jangan percaya lagi perjuangan parti aku dan para pemimpinnya.

Kalau kamu minta ampun kuranglah sedikit siksaan yang aku hadapi ini.

Tolong sebarkan kepada semua manusia termasuk beruk, siamang, musang berjanggut dan yang bermisai, babi, biawak, unta dan kaldai jangan ikut perjuangan aku lagi.

Selamat tinggal! Bye, bye, bye.

yang benar,

Pemimpin homosek yg super tegar
bertaraf antarabangsa

Oleh:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com