innity

pages

Sunday, October 19, 2014

(DYANA SOFEA DAP BERCIUM MULUT?) Gambar Skandal Dyana & Zairil Tersebar Di Laman Sosial


Pada Ahad, 19 Oktober 2014, beberapa keping gambar panas pasangan pemimpin muda DAP iaitu Dyana Sofea bersama Zairil Khir Johari telah tersebar secara viral di laman sosial Facebook.
Dalam gambar tersebut, Dyana dan Zairil dilihat bercumbu mesra di satu lokasi yang tidak diketahui. Salah satu gambar itu menunjukkan mereka berdua bercium mulut di dalam sebuah kereta.



Sehingga kini kedua-duanya belum membuat sebarang kenyataan berhubung penyebaran gambar skandal tersebut.
SUMBER melalui Ratan Kekunci

KEMASKINI

Gambar intim: Dyana marah jadi mangsa diskriminasi
SHAH ALAM - "Saya berasa marah tetapi saya tidak akan layan politik jahat macam ini," demikian kata bekas calon PRK Parlimen Teluk Intan, Dyana Sofya Mohd Daud kepada Sinar Online, hari ini.

Dyana Sofya menegaskan serangan peribadi ke atasnya kali ini adalah kerana beliau seorang wanita yang mudah dibuli seperti mana tuduhan ke atas beliau berpakaian bikini untuk ke parti ketika kempen pilihan raya lalu.

"Hal ini menjijikkan bagaimana mereka tetap menggunakan politik longkang terhadap pembangkang.


[ ARTIKEL BERKAITAN: Gambar intim: Zairil pertimbang ambil tindakan]


"Sebagai seorang wanita, saya sasaran yang mudah. Sebab saya wanita, saya dilihat sebagai mudah dibuli. Saya marah, tetapi saya tak nak layan politik jahat macam ini," katanya menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS), hari ini.

Beliau berkata demikian mengulas penyebaran gambar miripnya dan juga Ahli Parlimen Bukit Bendara, Zairil Khir Johari menjadi viral tersebar melalui media sosial WhatsApp dan blog tempatan sejak pagi tadi.

Gambar intim sebanyak sembilan keping itu dalam posisi berpelukan dengan berpakaian secara formal dan santai di beberapa lokasi termasuk kereta dan kawasan umum.

2 comments:

  1. dah gambar tu muka engkau..
    tak kan nak serang engkau kena guna gambar orang lain...
    apa punya bangang betina seekor ni, tak taulah....
    engkau mangsa politik kotorkah, jahatkah atau tahap najiskah.... bukan itu prsoalannya...
    yang dipersoalkan ialah ngkau tu seorg perempuan islam... melakukan benda2 yg tak elok dgn seorg lelaki yang tak halal bagi engkau.. pula tu suami org... apa punya murah kau ni dyana...
    punyalah bangang lim kit siang pilih engkau jd calon dulu... alhamdulillah jugalah dia pilih engkau..
    kau tak ada apa2 cuma manis pd muka bkn akhlak tingkah laku n sedikit bergetah.. itu aje yg kau ada pun...
    shukur pd ALLAH sbb para pengundi tak pilih engkau....
    hijrah lah cik adik, msh ada masa utk bertaubat....
    sjk engkau dgn parti berunsurak BABI HARAM JADAH ni, bnyk juga kerosakan yg telah engkau lakukan... terbaru, kemungkinan sebuah rumahtangga akan ranap, akibat nafsu ANJING BABI yg kau miliki....
    zairil.... dia ni engkau jgn heran sbb dia hanya pd nama aje islam.. walahu'alam....

    ReplyDelete
  2. Zairil ni cina gila pangkat dan kuasa. Sebab tu sibuk jaja nama bapa tiri dia. Khir johari. Mak dia pakai taktik orang dulu2 kawin untuk legasi kuasa. Hahaha betul ke. Pegi tanya depa

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com