innity

pages

Monday, July 7, 2014

DAP cabar seluruh orang Melayu ulangi 13 Mei, kata tidak takut




DAP cabar seluruh orang Melayu ulangi 13 Mei, kata tidak takut
CLICK LIKE PAGE >> Boikot Barangan Cina Dap ORI

1. P. Ramasamy DAP hasil pilihan Melayu Perai, Pulau Pinang selaku Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang telah mencabar Tan Sri Muhyiddin Yassin serta semua orang Melayu
untuk "membawa dan ulangi semula 13 Mei". P. Ramasamy DAP hasil pilihan Melayu Perai seakan sengaja membangkitkan isu ini dibulan Ramadhan sewaktu orang Melayu berpuasa.

2. P. Ramasamy DAP hasil pilihan Melayu Perai mengeluarkan kenyataan ini kerana tidak tahan dengan amaran Tan Sri Muhyiddin Yassin yang mengatakan: "Insiden pergaduhan mungkin boleh berulang sekiranya perpaduan antara kaum tidak dijaga. Rakyat Malaysia secara umumnya tidak mahu melihat berulangnya maut pertempuran antara etnik" -kata Tan Sri Muhyiddin Yassin. 

3. Akan tetapi P. Ramasamy DAP hasil pilihan Melayu Perai tidak mempedulikan nasihat dan amaran itu lalu terus mengeluarkan kenyataan secara terbuka:

4."MIC mungkin takut, Gerakan mungkin takut, MCA mungkin takut. Tapi biar saya katakan sekiranya kamu (Muhyiddin) mahu kembalikan insiden 13 mei, bawalah.

"Jangan cakap sahaja. Setiap masa cakap pasal 13 Mei.. 13 Mei. Cetuskanlah 13 Mei. Kamu mulakan 13 Mei maka ini merupakan kali pertama kerajaan memulakan 13 Mei,"  -kata P. Ramasamy DAP hasil pilihan Melayu Perai merangkap Timbalan Ketua Menteri Pulau Pinang memberitahu sidang media hari ini.

5. Akan tetapi Tan Sri Muhyiddin Yassin sebelum ini tidak pernah menyatakan secara jelas dan spesifik bahawa ianya adalah tarikh 13 Mei. Ini ada petikan kata kata Tan Sri Muhyiddin Yassin:

6. "Oleh kerana itu, terdapat semua jenis andaian ketika hubungan etnik menjadi tegang dan tidak sihat. Ini boleh menyebabkan kejadian itu dan saya tidak mahu menyebut tarikh tertentu, " -kata Tan Sri Muhyiddin Yassin sebelum ini.

7. Tan Sri Muhyiddin Yassin bagaimanapun tidak menyebut secara spesifik tarikh 13 Mei sebelum ini dan ianya hanya perumpamaan yang dikeluarkan, tetapi P. Ramasamy DAP hasil pilihan Melayu Perai telah bertindak terus menyahut serta mencabar seluruh orang Melayu untuk ulangi 13 Mei 1969.

Semua orang Melayu yang baca ni harus CLICK SHARE supaya sebaran dibuat dan dapat berjaga jaga dalam masa terdekat. CLICK SHARE supaya sanak saudara kita di Pulau Pinang tahu akan hal ini dan mereka juga turut boleh bersedia. Sememangnya masa semakin hampir, setiap hari kita diprovok dan ditekan. Telah lama kita bersabar.

Sumber Bukti Cerita 1: 
http://www.rakyatnews.my/index.php/20140707199452/politik/p-ramasamy-tidak-takut-13-mei-berulang

Sumber Bukti Cerita 2:
http://www.themalaymailonline.com/malaysia/article/after-muhyiddins-may-13-caution-penang-dcm-says-bring-it

-ketua pengakap-
CLICK LIKE PAGE >> www.facebook.com/BoikotBaranganCinaDapORI

Sumber:

14 comments:

  1. Paria ni mmg nak mkn parang...bagi jer tang mulut dia biar luas skit..senang nak makan bubur... cakap mcm orng takdak akai...org suh jgn provok...dia lagi mau provok..buh je sbiji tgk mana dia nak lari....bodo punya paria sama mcm si rayer celaka tu...

    ReplyDelete
  2. Patutnya KDN tangkap si paria-HAIWAN-BUAS DAPBANGKAI ni - yg. memang sengaja mahu mencetuskan PERANG AGAMA! MO ini juga biasa dilakukan oleh PENGGANAS HINDU kat India bila mahukan alasan MEMBUNUH/MEROMPAK/MEROGOL BUMIPUTERA Islam India dlm. pelbagai GENOSID!

    Maka, puak PENGGANAS PENDATANG KAPIRDAJAL Paria-BANGKAI boleh pi MAMPOS, nak MENGGERTAK ISLAM/umatnya kat NEGARA Islam kita ni! Bayangkanlah umat Islam menyerbu majlis Deepavali di Malaysia mahupun di India - tentu puak Hindu MENGAMOK ! Tapi kat Tanah Melayu ni, saja puak PENGGANAS/PENJENAYAH HINDU boleh BERMAHARAJALELA sampai menyerang majlis Hari Raya UMNO dan membina KUIL HARAM sesuka hati!

    Dahlah tu, BUMIPUTERA Islam India akan terus tersiksa dan dibunuh dlm. GENOSID berterusan (utk. mengurangkan umat Islam India dan merampas TANAH PUSAKA mereka) oleh PENGGANAS HINDU akibat PM baru dari parti extremis Hindu BJP, yg. pernah terlibat dlm pembunuhan beramai umat Islam (GENOSID) di Gujarat, India dan mungkin juga yg. terbaru, di Uttar Pradesh - tapi tak pula dikecam si KEJADAH UN/Barat-ZIONIS tu (lihat di - http://www.muslimnews.co.uk/newspaper/world-news/hindu-nationalist-bjp-premiership-modi-made-history-india-muslim-mp-ruling-party/ , Hindu Nationalist BJP under premiership of Modi, made history of India – no Muslim MP in the ruling party, by Sajeda Momin in Kolkata, India, 30th May 2014)!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Kesultanan Melayu (yg. berjuang demi ISLAM/umatnya yg. miskin-tertindas), Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat ISLAM, dan bangsa dan hak Bumiputera (BUMIPUTERA juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation peoples/Tribal peoples).

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul paria punya hindu lepa x tau lepa sebenarnya warga asing asal tanah ni tanah melayu sekarang tengok ramai samseng india hina islam geng 35 36 bodoh lepa x tau ada lagi geng melayu

      Delete
    2. aku budak penang aku tengok budak paria suka cari pasal buat samseng.sampai bila nak melayu kalah .buang ja semua paria bodo lepa x tau melayu ada geng besar ada ilmu batin pusaka naga sepatutnya

      Delete
  3. Melayu penang juga bodoh pilih keling pariah ni. Depa tak ingat berapa ramai melayu kena bunuh kat bkt mertajam tahun 69 dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pariah ni halaukan aje, kita melayu jika lemah macam tu lah bangsa kafir bkan dia tahu kenang budi k'rajasn ISLAM. Heeeh meluatnya aku pariah ni.

      Delete
  4. Melayu penang juga bodoh pilih keling pariah ni. Depa tak ingat berapa ramai melayu kena bunuh kat bkt mertajam tahun 69 dulu.

    ReplyDelete
  5. Pakcu Rantau PanjangJuly 7, 2014 at 7:00 PM

    Inilah suara hati bangsa India / cina yang hidup di Malaysia. Politik telah menghancurkan hasrat perpaduan dan keharmonian kaum yang ingin di bina. Bila ketua yang dipilih sudah mula menyala bara api maka anak buah apa lagi. Harap KDN dapat memantau jenis manusia seperti ini.Walahaualam

    ReplyDelete
  6. Apa nak buat, Melayu dah roboh !

    Kku bersatu teguh!

    ReplyDelete
  7. Memang padan pun melayu..dah tak nak lagi teguh ..mereka nak layu..biarlah layu..berikan malaysia diperintah oleh DAP mcm melayu penang buat ...jgn undi BN undi pembangkang DAP..naik kan kristian..org melayu mari ramai ramai sokong DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh punya statement.

      Delete
  8. Jika Cin perentah, org melayu tinggal dihutan, masa tu nak menyesal pun dah terlambat, macam S'pore.

    ReplyDelete
  9. inilah bunga-bunga ketegangan kaum.jika wajar,pihak KDN perlu bertindak ke atas wakil dap berkenaan.

    ReplyDelete
  10. Yang menghairankan aku presiden ISMA, Ustaz Ibrahim Zaik cepat2 didakwa tapi india hindu nih dibiarkan tidak pulak diambil tindakan

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com