innity

pages

Sunday, June 29, 2014

(Pertemuan 1 Ramadan) BENARKAH GAMBAR ANWAR LAWAT HAJI HADI DITUKAR MUKA NAJIB







9 comments:

  1. takde makna. kalau nk tukar muka pun takkan diambil muka anwar utk transpose

    ReplyDelete
  2. haiyo badly photoshopped sgt. tengok gambar 2 dari bawah. nampak reflection phone pd cermin mata najib? bukan nak menyokong beno, tapi fakta tetap fakta.

    tak baik putar belit fakta, nanti jatuh jadi fitnah. :)

    ReplyDelete
  3. INILAH KEJA ORG KITA. .TERUSKAN SEHINGGA HUBUNGAN KITA DGN KITA HANCUR. NANTI SENANG ZIONES AMERIKA HANCURKAN KITA . BILA HANCUR TAK DAPAT KITA NAK WAT APA DAH TERUSKAN..TERUSKAN

    ReplyDelete
  4. saya tengok mcm muka anwar yang disuper imposekan.

    ReplyDelete
  5. Salam Bro,apa susah sangat nak sahkan tu? Tanya aje dengan Hj.Hadi,kan terus dapat jawapannya.Tak perlu nak fitnah sana,sini.Janganlah tongong sangat.Benda mudah janganlah nak susahkan pula.Bengong!

    ReplyDelete
  6. bodo cm lembu nfc....fake anuwar tuh

    ReplyDelete
  7. Yg mana baik kita puji...yg salah ttp.berdosa

    ReplyDelete
  8. hari tu bkan main lg dok tayang perut kata xbuncit.. tp hari ni tgk ada jgk fanatik anuwar yg kata tu badan anuwar bkan badan najib... buncit tu... org bodoh pun ble beza mana satu fake mana satu x.. bkn main kata fitnah.. dlm xsedar ko yg fitnah.. https://www.facebook.com/abdulhadiawang xkan ko nak kate hadi awang yg fitnah.. ko jgk yg betul?

    ReplyDelete
  9. Dah takde kerja lain orang Melayu ni. Bangsa lain sibuk kejar habuan di dunia ini yang Melayu pulak sibuk nak pecah belahkan bangsa sendiri dan kekal susah dan miskin.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com