innity

pages

Thursday, June 26, 2014

Dr. Asri Sebar Gambar Fitnah Kembara Mahkota Johor


Fitnah dulu selepas itu minta maaf, senangnya cuci dosa zaman moden


Berikut adalah gambar bas yang betul.




15 comments:

  1. Minta maaf zaman sekarang sekadar tweet. Ulama yg tak faham Islam. Tidak ada rasa bersalah langsung. Macam budak budak

    ReplyDelete
  2. Tidak sangka mereka yang berpendidikan agama yang tinggi membuat fitnah ya!

    ReplyDelete
  3. Buruknya perangai. I don't know who this asshole is....but only losers do things like that!

    ReplyDelete
  4. manusia paling jahat ialah Ulamak jahat,dengki dan bersifat kianat Nauzubillah

    ReplyDelete
  5. MAZA tak ada cerita lain ke?

    Saya harap jangan perkara hal sultan sultan dibawa ke blog untuk diperhinakan. Kita orang Melayu perlu menjaganya.

    ReplyDelete
  6. dia ni ke yg cakap gelatin babi halal?

    ReplyDelete
  7. Ustaz asri...teruk sungguh perangai hang, ilmu yang ada tak dapat memutihkan hati hang...memalukan.

    ReplyDelete
  8. Macamana nak ada rasa hormat kpd para ULAMA kalau dah perangai macam orang kafir suka buat fitnah......buat malu para-para ULAMA yang lain je......

    Sudah-sudah le ....kalau la nie suruh pi dengar dia ceramah pun nak kena fikir banyak kali......

    ReplyDelete
  9. itu yang kau dapat daripada bulughul maram, tanbihul ghafilin, fiqh manhaji , yer asri??
    Selidik dulu. Jgn emosional.Cakap pandai, tapi ilmu yg dpt jadi jahanam.

    ReplyDelete
  10. Aku syak ramai si pemimpin Islam/Melayu serta keluarga terutamanya anak-anak muda mereka dah di 'BLACKMAIL' - kerana diPERANGKAP dgn. rasuah, gambar-gambar LUCAH mereka termasuk dgn. GRO/Pelacur/puak SODOM atau diHASUT oleh ejen yg. MENYAMAQ sbg. Islam termasuk berkahwin dgn. pemimpin Islam/Melayu! Terutamanya apabila mereka dimabukkan dgn. alkohol atau diperangkap dgn. dadah - lalu MUSUH ISLAM akan gunakan MO PERANGKAP ini, yg. adalah MO biasa si KAPIRDAJAL Barat-ZIONIS dan ejen tempatan mereka. Spt. juga empayar ZIONIS Jerman-Rothschild plg. DAJAL, yg. menubuhkan Israel dgn. amat BUAS – bagaimana keluarga mereka memerangkap Raja-Raja Kristian serta pemimipin politik penting Eropah dgn, hutang, kejatuhan akhlak dan perkahwinan – lihat di di http://www.blissful-wisdom.com/rothschild-sponsored-zionism-world-banking-control-and-israel.html ,Rothschild sponsored Zionism, World Banking Control, and Israel, by Bill Woollam!

    Makcik Sambal Belacan.

    ReplyDelete
  11. ULAMA' AKHIR ZAMAN

    ReplyDelete
  12. ringkasan penerangan gambar fitnah oleh Dr Asri.
    http://riziqin.blogspot.com/2014/06/sekali-lagi-realdrmaza-kantoi-menipu.html

    ReplyDelete
  13. Jgn main main anak didik para ulama Pas tu, Nik Aziz bukan main puji lagi kat doc asri ni.

    ReplyDelete
  14. Ramai betul penjilat2 raja melayu,sehingga golongan agamawan sanggup dihina..seolah2 golongan diraja golongan maksum,apa yg tidak baik dari pihak diraja ditutup mata sahaja...JGN jd MENANG SORAK,KAMPUNG TERGADAI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asri ni maksum ke? Fitnah pun boleh jadi maksum jugak ye... In ur book maybe.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com