innity

pages

Tuesday, June 10, 2014

( CUKAI KATIL RM3 DI P.PINANG) Pakatan Jadi SYAITAN BISU


Sekarang mau tidur hotel kat Pulau Pinang kita kena bayar cukai katil sebanyak RM3.00 sahaja.

Bagus kerajaan DAP Pulau Pinang ni. Nak buat sesuatu dasar cukai, main terus buat je, tanpa perlu nak umum buat forum buat bilbord kartun bagai.

Tak macam kerajaan BN, sblm buat GST nak buat forum lah, kutipan suara lah, bilbord kartun lah, zalim dan kejam lah jawapannya.

Patut BN buat mcm DAP, terus implement je GST ni, tak payah kartun2 ni semua.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com