innity

pages

Thursday, June 27, 2013

[GOSSIP PANAS] Reezal Merican KAHWIN MAS ANIZAN BINI NO.3


Gosip dari orang dalaman UMNO ini hangat diperkatakan dimana khabarnya Datuk Seri Reezal Merican Naina yang merupakan Ketua Pemuda UMNO Kepala Batas telah menambah cawangan ataupun berkahwin tiga dengan pelakon wanita yang dulu popular pada tahun 90an iaitu Mas Anizan, yang kini berumur sekitar 40an.

Isteri pertamanya adalah Datin Ismalina Ismail, 41 tahun dan isteri keduanya seperti yang diketahui umum adalah pelakon yang pernah popular suatu ketika dulu iaitu Sharifah Norhaslinda atau lebih dikenali Lin dan mereka telah berkahwin pada 20 Mac 2005 dalam satu majlis yang agak ringkas yang diadakan dekat Cheras Kuala Lumpur.

Datin Ismalina Ismail ni merupakan bekas Exco Pergerakan Puteri UMNO Malaysia dan Pengarah Eksekutif Puncak Seni Sdn. Bhd., iaitu sebuah syarikat pembinaan dan telah mempunyai tiga orang cahaya mata.

Setahu kami dahulunya Mas Anizan ni pernah berkahwin dengan  ahli perniagaan, Allahyarham Datuk Ali Bapoo tetapi jodoh Mas Anizan dengan arwah suaminya tidak panjang apabila Ali Bapoo meninggal dunia pada 19 Mei 2008 akibat serangan angin ahmar.

Kalau benar perkara ini, kami ucapkan tahniah pada Datuk… Cantik-cantik isteri datuk dan diharapkan dapat berlaku adil pada ketiga-tiga isteri Datuk dan anak-anak. - Wanista

Isteri Pertama

Isteri Kedua

Sumber: mynewshub

27 comments:

  1. Untung jadi orang berjawqatan dalam UMNO. Sumbangan kepada negara entah kemana dan tak seberapa namaun dapt wang berkarung-karung...

    Hemmm macam mana nak maintain bini bini yang bercitarasa tinggi tu bang oiii kalau income manaca kami orang kuli ni...

    Cer cerita darimana dapat harta dan wang berjuta juta tu.....istihar income tax tak????

    Ohhhh dia ni pandai bizniz ehhh.... bagus juga UMNO..semua pandai buat bizniz....aku nak cari knotrak potong/mesen rumput dekat tempat aku ni sikit punya susah..banyak saingan....

    Cedr citer cam mana cara nak berjaya macan tuan yang berbini 3 tu..

    Abdullah Badawi, you have a hand in him being a successful "businessman" show us laaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh lu apa cakap merapuuu..

      Delete
    2. Sesekali tanya pulok berapo ramai pemimpin PAS kahwin ramai. Yang kahwin dulu baru nikah pun ada..AAppa punya spesis ni. Baik pegi check doktor hah.

      Delete
    3. yang korang pilih orang takda integriti buat pe, korang juga yang salah. Pilihlah yang bertaqwa tanpa kira parti, sekurang2nya kita dah buat yang terbaik cuma minta Allah bantu kita selamatkan negara ini. Kalau takda yang bertaqwa pula macamna? korang pilih yang takda rekod buruk. Tapi wajib pilih orang Islam kalau tak lagi buruk padahnya macam jadi di Rohignya, Selatan Thai, Selatan Filipina, Selatan China Xinjiang. Orang kapiaq jangan dibagi kuasa sikit pun, maksiat yang depa pilih. Berbuih mulut kita terangkan tapi depa tetap nak maksiat bebas.

      Delete
  2. bodoh..dengki tak habisssss....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa bodoh?? Siapa dengki?????

      Delete
    2. Benci orang Dengki.December 3, 2014 at 9:19 PM

      Hang la bodoh mengalahkan unta fadang pasir.

      Delete
  3. akhir zaman.. fitnah brleluasa..

    ReplyDelete
  4. Orang pas lagi pandai buat business, bawa bag ke hulu ke hilir, last2 mesyuarat kat bilik hotel dengan awek cunnnnn.

    i'm cumingggggggg, ha ha ha ha

    ReplyDelete
  5. UAI pon kahwin 3 jgk!!! Xkan bila org UMNO kahwin 3 kutuk bagai nk rak?? Bodoh btol lah makhluk sekor tu... dia punya hal lah duit dia!!! KO JELES KE??? KESIANNNNN

    ReplyDelete
  6. tengok muka dah tahu mesti sek gila babi ni...

    ReplyDelete
  7. A guy with a lot of money... orang tak tengok muka.. tengok keching$$$

    ReplyDelete
  8. anon 8:41am
    hebat ko ye. dari tengok muka ko dah tau orang tu cam ner. buatlah kali ni ko tersalah teka cam ner? tak berat ke ayat yang ko kuar tu. bawak2 lah berbaik sangka. dia ni kawin 2,3 tu dengan janda tau. UIA pun pilih anak dara.

    ReplyDelete
  9. Kalau dah jodoh apa salahnya. Dah kahwin maintain. Jangan kahwin cerai. Sekurang2nya makin berkurang jumlah ibu tunggal dan anak2 terbiar. Semoga anda dan keluarga2 berbahagia dunia akhirat. Ameen.

    ReplyDelete
  10. Dia bukan kahwin janda dia kahwin BALU. Janganlah buruk sangka sangat. Mas Anizan dah lama kematian suami. Reezal pun bukan porak-poranda rumah tangga orang.

    Dia mampu untuk adil doa sahajalah. Bukan dia pilih sama-sama jenis buat bini ketiga.Usung sana usung sini bagi hadiah suit Broni layak untuk watak James Bond. Kau ada!...

    ReplyDelete
  11. Dah jodoh dia. Kenapa kita nak dengki dan irihati. Kalau awak pun ada peluang begitu pasti awak akan ambil juga. Janganlah cakap sedap mulut saja do.

    ReplyDelete
  12. semasa berkempen ada pemimpin pas kata nak tolong ibu tunggal tapi bila kahwin ambil anak dara comel lote sabagai cawangan tambahan malah ada import anak dara dari luar Negara. Yang lebih teruk lagi tibai isteri orang.

    ReplyDelete
  13. perangai mamak ...mamak pas, mamak umno, mamak pkr... sama je...kecuali Tun Dr M...

    ReplyDelete
  14. DIA TAK MINTA DUIT KITA utk kawin
    cara mana dia dpt duit itu soal dia dgn Allah

    ReplyDelete
  15. Yg duk mengutuk ni ape hal?? Dia kawin 3 pun dua dari isterinya janda, tak mcm sorang ustaz yg duk berceramah situ sini tapi bab kawin lain pileh anak dara. Berceramah suroh org ikut sunah nabi, tapi ustaz sekor ni ikut nafsu.....
    Org2 PAS tu sedar sikit tuhan dah turunkan BALA baru2 ni kat kelantan tu yg kononnya negeri serambi mekah tu.....bersekongkol lagi nik abduh dgn kominis sekor tu psl balak. Ayah tak tamak duit, tapi anaknya...???...puuuiii.
    Kalau sesuatu terjadi, org2 PAS cepat aje menuduh n mengata turun bala kerana umno, so skrg kenapa berdiam diri??? BALA yg turun kat kelantan tu tak kecoh ke...

    ReplyDelete
  16. mamak ni kejanya kawin je

    ReplyDelete
  17. Sikit lagi tumbang la mamak ni sbb asyik ngepong bini je..huhu..tu yg no 2 dh nk blah..pening tu..

    ReplyDelete
  18. Sikit lagi tumbang la mamak ni sbb asyik ngepong bini je..huhu..tu yg no 2 dh nk blah..pening tu..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

innity

Recent Posts

Recent Posts Widget

Blog Archive

Total Pageviews

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com