iklan nuffnang

pages

Tuesday, March 12, 2013

GAMBAR Pelakon Hetty Sarlene TERLAMPAU

Bagi anda yang mengikuti drama bersiri “Sembilu Kasih” pada suatu ketika dahulu, pasti anda kenal dengan heroinnya iaitu Hetty Sarlene bukan?

Menerusi laman Instagram milik pelakon dan penyanyi ini sendiri, Hetty Sarlene telah memuat naik beberapa foto adegan mesranya bersama seorang jejaka dan melalui foto-foto yang dipaparkan, penyanyi ini tanpa segan silu merakamkan aksi-aksi mesranya bersama jejaka tersebut untuk dikongsikan kepada peminat.

Gambar-gambar ini agak memualkan kerana ianya dimuat naik oleh empunya diri sendiri seolah-olah bercium dan berpelukan sudah menjadi kebiasaan dalam hidup mereka.

Untuk makluman, Hetty Sarlene juga pernah popular dengan lagunya berjudul “Sangsi Asmara.”
Di sini kami paparkan beberapa foto Hetty bersama kekasihnya yang telah tersebar di Internet pada ketika in









16 comments:

  1. Mcm sial laaa....

    ReplyDelete
  2. Beringat2 la wahai mak bapak!..Perlakuan ank2 yg menyalahi hukum agama ni, mak bapak sama menanggung dosanya...sanggup ke???

    ReplyDelete
  3. Pembangang tak nak boikot ke? Macam mana nak boikot diorang pun 2X5 daaaa....

    ReplyDelete
  4. Apalah nak jadi dgn budak ni...Xde rasa malu langsung...saje je nak cari kontroversi murahan la tu!!...sbb dah Xlaku...kot ye pun tgh asyik masyuk bercinta...Xpyh la nk tayang2 kt dunia..org Xheran pun ehh..buat malu agama Islam je...

    ReplyDelete
  5. x sabar rasanya pakatan nk menang ramailh pyokong leh ikut cam adek dagpig..papping..hidup jobo...

    ReplyDelete
  6. Macam anak gampang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak dgn ayah dia suka kot anak gampang gini...

      Delete
  7. rosak dah betina ni..cam gampang jer tgok..

    ReplyDelete
  8. rosak dah betina ni..dah jadi terowong tu,, cam gampang jer tgok..

    ReplyDelete
  9. nanti bila dah tak tahan kena kutuk mesti dia kata:

    1. account instagram dia kena hack
    2. account twitter kena hack
    3. account fb pun kena hack

    yang dia takkan mengaku ialah, dia pun dah kena hack lama dah hahaha..

    mesti dia akan claim dia masih dara.. :-p

    ReplyDelete
  10. Hetty sarlene memalukan! Menunjukkan imej seolah2 gadis singapura murah & senang diraba & ditayang pula! Tak ada tokoh lansung jadi artis...2cheap ..2ez

    ReplyDelete
  11. Slutty hetty nama yg lebih cocok utk org yg suka menunjuk2 seperti dia sorang je bercinta..konon bakal suami..jgn tak jadi sua la beb..nanti melopong sendiri atas bawah..shameless sarlene..ish..ish..ish

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah berpelukan berciuman satu dosa dok siar kat orang tambah satu dosa...tapi dia ni mana kenal dasa...

      Delete
  12. hencem gak jantan tuuu,,
    mesti DAH TUNGGANG GN BETINA TU KNNNN HEHEHEH

    ReplyDelete
  13. Dh rosak dh betina ni..dh jdi barang scond hand..

    ReplyDelete
  14. Ya Allah.....mengapalah budak berdua ni x tahu malu langsung...dgn Allah pun x malu...dgn manusia lagi nk tunjuk2 benda yg x tahu malu.....insafla cpt2 adik2 oiiii.....dunia ni sementara....kawin cpt-cptla....lps tu taubat nasuha byk2....malu3

    ReplyDelete

POST TERKINI

Page Navigation

Blog Archive

nuffnang

Blog List

ohbelog

busuk

Total Pageviews

Counter

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com