iklan nuffnang

pages

Saturday, March 16, 2013

[GAMBAR] Aksi SEX Dengan Lelaki (Gay) didakwa Anwar

Awal pagi tadi, alam siber dikejutkan dengan beberapa keping gambar adegan ranjang dua lelaki di dalam bilik hotel.

Gambar-gambar ini didedahkan dalam blog rajagoyang360.blogspot.com dan FB Analisis Politik Terkini.

Beberapa bloggers pula mendakwa gambar tersebut mirip seorang pemimpin tertinggi pakatan pembangkang yang sebelum ini dikaitkan dengan aksi ranjang dengan pelacur China doll.

Pendedahan terbaru ini didakwa akan disusuli dengan rakaman video aksi ranjang tersebut.

Di dalam kekalutan pakatan pembangkang cuba menegak benang yang basah penglibatan mereka dengan penceroboh di Sabah, pakatan pembangkang dilihat akan berdepan sekali lagi dengan isu moral songsang yang memalukan.

MiM difahamkan kepimpinan pembangkang sedang kalut dan mencari scapegoat yang akan dijadikan alasan kepada pendedahan terbaru ini.


Dan parti UMNO akan difitnah sekali walau pun ianya isu yang melibatkan moral individu itu.

Sumber :Blog MIM  & Taiping Mali

Ketibaan Sang Hero..... RAJA GOYANG
Hi!!! Sayang kat ABANG


Pelukan MESRA dua KEKASIH INTIM

errmmmmm..... RAJA GOYANG sedang GONCANG

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH








Si RAJA GOYANG tinggalkan pentas AKSI......

10 comments:

  1. BILA LA SI NUAR GILA NI NAK DISAMBAR PETIR. SEMUA ORG DIA NAK TIPU. KALO PENYOKONG NUAR BOLEH LA SEBAB DIA PUN KATA ORG BODOH JAH SOKONG DIA.

    ReplyDelete
  2. GAMBAR HITAM PUTIH LAGI... HP AKU YG COKIAH NI PUN BOLEH BUAT GAMBAR WARNA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masterqabil Adam hati dah hitam dah tertutup, maka ada master tapi jadi bodoh bangang tuli, ini CCTV, CCTV masih banyak yg hitam putih, baru2 ni je mula ada yg color

      Delete
    2. cctv ni maybe inrared type..bila cahaya kurang, ir active sebb tu imej jadi hitam putih. lagi satu cam ni saiz kecil bkn yg mcm selalu nmpk kat kedai mamak tu..

      Delete
  3. Mr Masturbasi,,hehehehe. mr masterqabil.. ko la salah soerang yang layak ke neraka jahanam kerana masih menyokong peliwat tegar sebagai ketua engkau. dengan segala bukti yang ada , ko masih nak mempertahan makhluk perosak Malaysia ini. ko dengan BABI amat sesuai bersam ke NJ tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini bukn bukti yg kukuh la bodoh...bila percaya tp bukn dia brmakna jatuhnya fitnah...fitnah dosa besar...sia2 ibu ko lahirkan ko didunia tp x guna otak....lebih baik kita diam....

      Delete
  4. semua org yang menuduh dato sri anuar tanpa bukti kukuh akan di rotan 80 kali ... mohon lindung dari azab allah ke atas rakyat Malaysia ....

    ReplyDelete
  5. dsai itu laknati oleh allah termsk sesiapa sokong dia di kira subahat

    ReplyDelete

POST TERKINI

Page Navigation

Blog Archive

nuffnang

Blog List

ohbelog

busuk

Total Pageviews

Counter

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com