iklan nuffnang

pages

Saturday, November 3, 2012

Gambar Juliana Evans Separuh Bogel Dengan Jejaka Mat Salleh di US


Kalau sebut tentang wajah pan-asian, sudah pasti ramai yang akan teringat pada dua aktres muda iaitu Diana Danielle yang melangsungkan perkahwinan pada hari ini dan juga seorang lagi aktres dan pengacara yang pernah dikaitkan dengan Zizan Razak iaitu Juliana Evans.


Buat yang masih belum tahu, Juliana kini sedang melanjutkan pelajaran dalam bidang komunikasi massa di Michigan, Amerika Syarikat (AS). Namun beberapa hari ini sudah tersebar gambar-gambar mesra Juliana dengan seorang pemuda kulit putih sedang berseronok di sana.


Menurut MalaysianDigest, sumber dari Forum Cari menamakan pemuda ini sebagai Nate Miller. Rambut dan jambang beliau yang ala-ala Hugh Jackman sebagai Wolverine dalam filem X-Men menyebabkan beliau kelihatan seperti lelaki alfa.

Tidak dapat dipastikan apa hubungan sebenar mereka berdua tapi kalau dilihat pada gambar, mesranya seperti lebih dari kawan biasa

8 comments:

  1. menangis zizan tgk gmbr nie..tp muka omputih tu mcm zizan la..haha

    ReplyDelete
  2. Minah BERSHIT ni... biarkan. Liberal dan mahukan kebebasan mutlak....

    ReplyDelete
  3. zizan nak ke minah camni..

    ReplyDelete
  4. pasal tu lah sambung luar negara.... nak rasa batang besar... dah sakit buntut besok barulah carik batang kecik.... artis malaysia kan ramai macam tuh....

    ReplyDelete
  5. sapa kata btg melayu kecik...sepisis aku semua besaq2

    ReplyDelete
  6. sapa kata batang melayu x besaq...sepises aku besaq2 7 inc panjang....kalau nk tnggng la kah kah kah

    ReplyDelete
  7. tp sdih n marah gk la ble bangsa kte jd cmni,, org mlayu lak to,,, psal dara to kompem la x yh ckp,,, tkot agama sndri dh x nmpk lg,,

    ReplyDelete
  8. zizan cari lainlah.banyak lagi gadis yang sopan dan kemelayuan.

    ReplyDelete

POST TERKINI

Page Navigation

Blog Archive

nuffnang

Blog List

ohbelog

busuk

Total Pageviews

Counter

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com