iklan nuffnang

pages

Thursday, October 18, 2012

Alvin Blogger Lucah Mahu Terus Beraksi,Vivian Lee Pertahan Siar Gambar Erotik


PETALING JAYA: Blogger erotik, Alvin Tan Jye Yee mahu terus melakukan 'banyak aksi seks' dengan pasangannya, Vivian Lee selain bercadang untuk menyimpan rakaman hubungan intim mereka.

Malah dia tidak menyesal mengenai kontroversi yang dicetuskan akibat penyiaran gambar erotik di blog mereka.

"Kami akan terus bersama dan melakukan banyak hubungan seks serta merekodkannya," katanya kepada The Star pada Rabu.


Pemegang biasiswa Asean kini mendapat perhatian ramai selepas imej lucah mereka disebarkan di internet.

"Ibu bapa saya tidak begitu bimbang tentang isu moral, tetapi mereka lebih prihatin masalah yang mungkin saya hadapi dengan undnag-undang dan peraturan universiti saya (National University of Singapore)," katanya.


Pasangan dari Malaysia itu juga berkata mereka berminat untuk memanfaatkan aktiviti.
Malah mereka juga kini mewujudkan akses khas kepada peminat mereka dengan menghantar e-mel selepas blog mereka disekat.

"Ini adalah tempoh kritikal dan kami berhasrat untuk menggunakan masa ini untuk mencari pengikut. Mungkin kita tidak akan memuatnaik video dan gambar itu untuk tatapan umum, tetapi kita boleh terus menjadi blogger. Kami mahu Alvin dan Vivian menjadi satu nama yang dikenali kerana melakukan seksual terbuka," kata Tan.


Pasangan itu turut mendedahkan mereka menerima banyak e-mel termasuk cadangan untuk aksi seks daripada lelaki dan wanita.

Selain itu Tan juga menolak daripada ancaman tindakan undang-undang.
Tan dijangka menghadapi pendengaran tatatertib oleh lembaga Universiti Kebangsaan Singapura (NUS) bulan ini.

"Saya terkejut mereka memberikan saya begitu banyak masa untuk bersedia. Saya akan pertahankan asas saya. Semua yang ingin saya katakan, telah disampaikan kepada media," katanya.

Vivian Lee Pertahan Siar Gambar Erotik  

Vivian Lee, wanita yang memuat naik gambar bogel dan erotik dirinya dan teman lelakinya di blog mereka mengaku tidak menyesal mendedahkan kehidupan seksual mereka secara terbuka.

"Saya tidak melihat apa yang salah apabila meletakkan gambar-gambar bogel dan video hubungan seksual kami di internet. Ia bertujuan untuk dunia melihat betapa kami mencintai antara satu sama lain. Saya tidak faham mengapa orang perlu kecoh tentang perkara ini. Ia adalah urusan peribadi kami, "katanya.

Lee, 23, dan teman lelakinya, Alvin Tan JYE Yee, 24, mencetuskan kontroversi di alam siber apabila memuat naik gambar mereka di blog Sumptuous Erotica dan dikesan media Singapura.


"Bagi kami gambar-gambar di blog ini adalah karya seni. Kami adalah orang-orang yang berfikiran terbuka dan kita hanya mahu berkongsi dengan dunia. Kami mahu mereka melihatnya," katanya.
Lee berkata, dia gagal untuk memahami mengapa orang mempunyai persepsi yang berbeza di Asia apabila mereka memuat naik gambar itu di ruang siber.

"Semua ini adalah hak bagi Barat namun tidak di Asia. Ini double standard. Saya tidak faham mengapa orang perlu untuk menilai kami," katanya.

Katanya orang Asia tidak harus terlalu konservatif tetapi terbuka mengenai kehidupan seks mereka.
"Tiada apa yang salah bercakap atau mengadakan hubungan seks. Ia adalah perkara biasa antara dua orang dewasa.

"Sepatutnya tidak ada apa-apa stigma apabila pasangan mahu bercakap atau berterus-terang tentang perkara ini," katanya.

29 comments:

  1. anak didik Anwar dan PKR

    mcm ni la Malaysia dibawah Anwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm ni malaysia di bawah 1 malaysia....?
      no go school....???
      anak aku d tadika pun boleh jawab.....

      Delete
    2. nie namanya bodoh 1 malaysia

      Delete
    3. mcm mna dyaorng ni anak didik anuar dan pkr sdangkan kerajaan barisan yg pegang menteri pendidikan pun umno punya...pak lah islam hadhori tapi kantoi gmbar bsepah,ni najib 1 malaysia la sngat kt mna yg 1 malaysia pun xtaw..

      Delete
  2. Syaiton yang menyesatkan manusia.

    ReplyDelete
  3. Eh apa kena mgena DSAI pulak ni? Siapa yg tgh memerintah skrg? DSAI ke NTR? Lawak la

    ReplyDelete
  4. politik memecah belahkan ummah. Hancurkan demokrasi....hidup khilafah. See Dr Zakir Naik video about Khilafah...

    ReplyDelete
  5. tahnyer..ape kena mengena ngan anwar plak?? bile anwar memerintah? mangkuk!

    ReplyDelete
  6. Shit sepa yg salahkan DSAI..Dah jelas skang yg perintah NAJIS RAZAK..bodoh punya olang..

    ReplyDelete
  7. dah duduk tanah melayu jangan lah buat macam kat umah sendiri..kat umah sendiri bleh la nak bogel kat tempat awam ke apa ke....tapi ni tanah orang melayu hormat sikit la.....

    ReplyDelete
  8. xde psl dengki kat DSAI..bodo punya orang

    ReplyDelete
  9. bodo ke ape korang ni?budak2 ni buat jahat org politik dsalahkan? dah tu org politik tu agama ape?nak salahkan tuhan die lak? bgang..budak ni bodoh kutuk la budak dua eko ni..nak libat kan org lain nape?

    ReplyDelete
  10. ntah bodoh punya org.. tak pepasal je anwar dapat nama.. bengong.. susah btol bercakap ngn org bodoh mcm tu.. org len yg memerintah dia slhkan org len yg tak de kene mengena.. bongok..bila org ckp bodoh marah..tp hakikatnya kau memang bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm pndai sgt duk kata org bodo..hahaha

      Delete
  11. i think both u trying to challenge edison chen ... bla bla bla ~~~

    ReplyDelete
  12. i think both of them trying to challenge Edison Chen !!! But , atleast Edi is not crazy

    ReplyDelete
  13. Memang tak bagus TAPI bukan berkaitan dengan Anuar...Anuar Ibrahim orang mulia and suci!

    ReplyDelete
  14. i hope all comment come from nonmuslim...bcoz that moral activity done by non muslim...we as muslims,should know and must protect our akhlak...hope u all understand...

    ReplyDelete
  15. Anuar Ibrahim orang mulia and suci!?Anuar Ibrahim cuma seorang yang mangkuk!!!Sungguh berharap anak perempuannya dia seks dengan dengan orang lain supaya Anuar Ibrahim dapat pahala dia yang sepatutnya!!!

    ReplyDelete
  16. anak didik chua soi lek

    ReplyDelete
  17. Siapa yg Edar Video lucah utk ditonton sblm ni?
    Bila benda ni jd ikutan korang menyalak,pandai pulak nk marah2..Siapa yg dahulu mengaibkan org sehingga benda2 mcm ni jd trend..
    Jawab sendiri..
    Kata bodoh kang marah..
    Korang punya video lucah x per ya..konon nk cari kebenaran smpai bersumpah kt masjid pegang Quran pun terbalik..
    Siapa yg memberi teladan dialah yg patut disoal kembali...

    ReplyDelete
  18. xde kaitan pon dgn politik.....PR pon hampeh jgak....

    ReplyDelete

  19. betul ke penganas ni.. ke hanya dikambing hitamkan... mcm tak cukup mkn je... di kabarkan tak bersenjata ... mcm ada yg tak kene je ni...

    http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. TAK BOLE LAWAN VIDEO ANWAR..HAHA..

    ReplyDelete
  21. aiyaaaaa....montot manyak kalat...konek talak sunat...apa macam mau buat blue filem jugaa kaaa? Jgn syok sendili laaa...lu bogel2 lu ingat wa alaa stim kaa haah? Wa logol sama lu munya amoi balu padan muka ooo!!

    -Led bean Army-

    ReplyDelete
  22. suci dan mulia pale otak ko....tutoh china doll bkn main lg...org bodoh sj, masih percaye nuar aljubori ni...pelakon pelbaai rupe...

    ReplyDelete
  23. ini orang kafir dah tentu neraka jahanam lantak dialah,nak buat seks dgn babi ke beruk ke yg penting jgn ada org islam ikut mcm ni

    ReplyDelete

POST TERKINI

Page Navigation

Blog Archive

nuffnang

Blog List

ohbelog

busuk

Total Pageviews

Counter

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com