iklan nuffnang

pages

Wednesday, July 25, 2012

[Video] Rosmah Tak Pakai Tudung Bukan Alasan Tolak UMNO - Ustaz Kazim


"Baliklah kepada Islam yang sebenarnya. Macam mana nak ikut bini PM pon tak pakai tudung?
Nasihat lah kepada Rosmah. Hantarlah surat kepada Rosmah suruh tutup aurat. Apa masalahnya.

Kalau dia tak pakai tudung pon apa masalah kepada kita? Suami dia yang tanggung dosa.

Depa dok guna alasan Rosmah tak pakai tudung untuk tolak UMNO dan sokong mereka.

Hujah ini jadi punca untuk umat Islam berpecah."

Kaedah Islam sebenar tak ikut kenapa? Kalau ada tak pakai tudung, pi la cakap elok2, dia tak nak ikut kita dah lepas.

22 comments:

  1. Si Chua Soi Lek dok kutuk hudud...tak kata apa pun....come on...jangan berat sebelah....Amir

    ReplyDelete
  2. memang dia kutuk..tapi umno still kontrol mca. bagi dap plak, diorang kutuk, tapi pas dikontrol dap. pru13 kalau pr menang, dap lagi banyak kerusi, lagi boleh kontrol pas. lepas tu lagi la ada kuasa nak tukar perlembagaan. sekarang memanglah dia tipu cakap tak akan ubah perlembagaan. cuba tengok nanti..mak diorang pun cina boleh tipu.inikan plak orang ramai..

    ReplyDelete
  3. http://www.youtube.com/watch?v=n0Fagld0B7Q&feature=plcp

    ReplyDelete
  4. chua soi lek baru ckp pasal hudud baru2 ni jer.. tu karpal singh dok tolak/kutuk hudud dah 20 tahun dah ape cite ? sape yg berat sebelah sekarang ? yg 20 tahun punya tolak hudud ko xnk cakap ape2, xnk bising ape2, diam menikus ! ade hati nak sound org jgn berat sebelah... tak tahu malu ke woii ??

    ReplyDelete
  5. Ate ostad Kazimnye udah ke peghonah pergi berdepan dan cakap baik-baik dengan Hajjah Rosmah tu suruh die pakai tudung tutup aurat? kalau udah, ape kate die??

    ReplyDelete
  6. "Depa dok guna alasan Rosmah tak pakai tudung untuk tolak UMNO dan sokong mereka." Patutlaa hang dah jadi orang UMNO kerana tak kesah Rosmah tak pakai tudung. Nipis sungguh alasan mamat ni untuk berjuang bersama UMNO.
    Nak bagitau sikit, kami tak bersama UMNO bukan alasan lekeh macam tu bro! Ada lagi yang besar-besar! Tapi yang semacam dengan tu pun ada, kalau lah laki dah takut kat bini dalam hal maksiat, ada terasa hati ke nak buat benda baik-baik sebagaimana di suruh Allah? Bukan PM tu yang kata "No to Hudud"?
    Bro, lebih baik dia masuk bilik dan korek jubbbur sendiri dgn jari. Lepas tu cium jari tu bersama hampas kunyit yng melekat! Kotor dan busuk? Begitu lah perangai pemimpin Islam yang ingkar pada perintah Allah.

    ReplyDelete
  7. Itu bezanya antara pemimpin dan rakyat biasa.. bahl*l... kalau bini pemimpin tak pakai tudung impact dia besar kpd masyarakat. dan kita dapat menilai sedikit sebanyak mindset laki dia terhadap Syariat Islam. Bini tak pakai tudung sedangkan dia pemimpin tak berani nak tegur atau dia memang tak sensitif dgn Syariat Islam... so nak sokong lagi ke, ha ostat bahl*l.... sedangkan ada calon pemimpin yg lebih baik, yg lebih aula utk diangkat jadi pemimpin. bukannya tak di tegur... dah beratus2 kali dah tegur. Tetapi atas dasar kununnya dia tu org besar tambah pulak dgn kepala batu dan tidak mau kpd Syariat Islam sepenuhnya maka pemimpin ini tak nak ikut apa yg Allah perintahkan... apa alasan dia nak bagi lagi... pulak tu dah terbukti dgn amalan harian yg suka bermewah2, keterlibatan dgn kes2 yg amat mencurigakan sedangkan dia patut menjelaskan dan memberi kemudahan utk kes2 ini diselesaikan dgn adil dgn telus... tapi pukul bodoh jer... buat tak tau... nak sokong lagi ke pak ostat Oiiii... kok ya pun nak jilat, agak2lah kang dah jadi haram pulak pak ostat Oiii... sikit2 jilat sudah le...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko bercakap mcm tsda iman. syaitan pon malu ckp mcm ni

      buat malu PAS je

      Delete
    2. Dunia akhir zaman, ramai orang jahil bercakap tentang Islam contohnya otaklunyai

      Moga otaklunyai dapat hidayah Allah dibulan yang Mulia ini

      Delete
    3. otak dia pun dah lunyai..sebab tu dia ckp cam lunyai..kesian orag macam ni...semoga otaklunyai dilindungi ALLAH..amin..

      Delete
  8. mana mungkin tak kata apa..pemimpin UMNO takkan bagi muka punya..bukan pemimpin macam pas!

    ReplyDelete
  9. Come on la ostad...kalau dah bini sendiri tak leh nak pimpin, mcm mana nak pimpin rakyat buat kebaikan..memang la laki dia tanggung dosa. Ni masalah
    kepimpinan.

    ReplyDelete
  10. Bila masa pula pasal rosmah tak bertudung islam pecah belah kat malaysia..lu sokong umno ustaz lu sokonglah...benda macam nie pun dia nak seleweng lagi. Lain kali bukak ler isu-isu yang lebih relevan untuk memajukan islam kat malaysia nie...pasal keadilan, pasal hukum hakam, pemimpin rasuah, gila dunia baru ler betul. Mentang-mentang adik/abg lu nak jadi calun umno, lu jek umno kuat-kuat yer ostat.

    ReplyDelete
  11. aku kesian kat peyokong PAS ni.. harap2 korang dapatlah pikir drpd perspektif yg lebih luas.. bila nak hujah kan sesuatu isu ikut lah lunas yg di gariskan Islam... sebab anda mengaku bahawa parti anda adalah parti Islam... tapi bila bab kutuk atau cerca kat pentas ceramah tu.. nauzubillah...

    ReplyDelete
  12. bongok betullah ostad kazim ni.. jadi ostad pun macam hampeh..

    ReplyDelete
  13. Rosmah xpakai tudong laki dia la yg tanggong dosa...kalo angpa baguih pi la tegoq dia kalo dia x peduli bukan dosa angpa mcm ostat kazim cakap...

    Yg angpa pulak pi angkat mangkok jamban yg trnyata rendah moral jadi pemimpin angpa xmau pikiaq ka? Mangkok jamban yg trnyata BERKHALWAT angpa angkat jadi timbalan nak ganti aji Adi...baguih ka pemimpin yg begitu nak pimpin Parti yg konon trlebih ISLAMIK tuh...

    Yg angpa pi sokong ANUwar yg dok tala jantan betina buleh ka?...Jgn angpa kata tu cuma fitnah UMNO krn tuduhan beserta dgn bukti n saksi yg di liwat...bukti airmani dlm dubur saksi xcukup ka?...

    Yg angpa pi sokong kafir harbi(?) yg trnyata terang say NO TO HUDUD...NO TO NEGARA ISLAM cume setuju nak teruskn prlembagaan negara yg sedia ada tu xsalah ka?..angpa penganot PAS kata ahli agama xkn xtau hukum menentang pemerintah yg beragama Islam...

    Kalo rasuah pon bkn semua dlm BN/UMNO yg rasuah...dalam pakatan pon ramai yg trbabit dgn rasuah...tuduhan dok berat sblh mcmla dalam pakatan tu semuanya MALAIKAT ..xterusik dgn noda dan maksiat...

    Jgn krn dendam angpa sgp hancorkn hak kite semua org Melayu/Islam di negara kite ...sgp bertuankn kafir harbi ....ini ka perjuangan Islam???


    kahak kahak haktuii

    ReplyDelete
  14. Parti Ajaran Sesat...sibodoh yang tak tau dianya bodoh dan dibodohkan...bodoh sunggoh...

    ReplyDelete
  15. Xnak banyak cakap, cuba jawab satu jer, lebih2 xnak, tolong bawa ayat al-Quran atau hadis Nabi s.a.w rasuah dibolehkan dlm Islam. Kata nak cakap isu pokok, tapi merapu jer xde faedahnya.

    ReplyDelete
  16. Ostak Kazim, nak dapat gelaran Dato' pun, tak perlulah menjual Agama sehina itu.

    ReplyDelete
  17. kalau pemimpin pun tak mampu nak jaga anak bini,,, mcmana nak jaga rakyat, lg la rakyat tak ikut..

    ReplyDelete
  18. jangan ckp ds najib, sejarah dh buktikan, even rasul pn ada yg x dpt ajak ahli keluarganya ikut jalan allah.. adakah kita ckp baginda tidak layak memimpin? buka mata hati, jgn jadi buta.. bukan niat nak banding ds najib dengan nabi, tp sekurang-kurangnya kita kena faham hidayah itu milik allah yg diberikan kepada sesiapa yg dikehendakiNya.. "iman tak dapat diwarisi, dari seorang ayah yg bertakwa, ia tak dapat dijual beli, ia tiada di tepian pantai..." allahua'lam

    ReplyDelete
  19. juak khawarij pas pis pus dh meroyan!!! pas dipimpin oleh anuwr sbgi ketua umum yg moralnye mcm cibai smpi TGNA n TGHA pn xblh nasihat kat anuwar jgn main bontot n cinadoll... hahahaha BODONYE KHAWARIJ PR!!!!

    ReplyDelete

POST TERKINI

Page Navigation

Blog Archive

nuffnang

Blog List

ohbelog

busuk

Total Pageviews

Counter

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com