iklan nuffnang

pages

Sunday, December 25, 2011

Anak Azmin Ali?

 

Gambar ini tersebar di FB yang menyatakan ini adalah anak Azmin Ali.

Ada pihak mencadangkan agar ujian DNA dibuat kepada remaja ini kerana ada kemungkinan Anwar juga terlibat dalam penghasilan remaja ini.

Malah ada yang bertanya, orang Pas sibuk bertanya pasal tudung Rosmah tetapi takut untuk menegur puak dikalangan PKR kerana takut kehilangan sokongan.

Bak kata orang, Pas melaksanakan prinsip Islam terpilih.



22 comments:

  1. Saudara,

    Masaalah dengan bapak kita selesai dengan bapak tak perlu libat anak-anak.

    Fazilis

    ReplyDelete
  2. Azmin apa ada hal kalau sekalipun ada baka nalla ...yang pasti keluar dari lubok bini dia ..Anak dia lah..Seksualiti Merdeka kat fahaman diorang

    ReplyDelete
  3. iskh aritu puak2 ni tunjuk anak RPK hari ni tunjuk anak azmin......... x cukup story morie la puak2 ni syabas dan teruskan auto

    ReplyDelete
  4. Manakala anak lelaki yg berdiri didepan yg besar sket tu ada iras2 Ahmad Maslan, mcm mana tu. Cuba tgk mulutnya.

    ReplyDelete
  5. fitnah itu dosanya lebih besar dari membunuh...

    ReplyDelete
  6. dah banyak sangat pahala ke? sudah2 lah tu membuat fitnah...

    ReplyDelete
  7. stakat muke xsama belum tentu lagi tu anak anwar hadoii kau ni.. stakat tau komen beriya tuduh sane sini xtau mane yg sbnrnye betul ke x lagi elok tutup je mulut tu.. jd fitnah nnt kau pandai ke nk jwb kt kiamat nnt??

    ReplyDelete
  8. Assmin & Anuar GangTaik keluarga 69..

    ReplyDelete
  9. dlu2 Mat Sapu Bini Org pn suke kutuk anak Mahathir.. aku ingat ayat dia masa dia buat "ceramah"(atau bahasa sebenarnya "fitnah") kt kampung aku dlu, kata dia "Saya tahu ape Marina tu buat dekat Amerika tu!!" Walaupn dia tak ckp ape marina buat kt sane, tp jelasnye dia cuba nk buat org kampung fikir yg si marina tu buat jahat kt sana... Yela, masa tu kan si marina tu rajin sgt dgn NGO support org HIV dia tu..

    ReplyDelete
  10. peh! sexy gak anak dia yek!! tak tahan der...

    ReplyDelete
  11. Yang buat cerita nih,dengan yang komen,ingat anda semua bukan tak akan mati...anda semua mengaku sebagai umat muhammad bukan? Ingatlah alah taala...jangan lemparkan fitnah..umno bukan parti paria!!! TETAP AHLINYA YANG PERANGAI LEBIH DARI PARIA.....adios amigossss

    ReplyDelete
  12. kenapalah si nuar dan azmim tu tak test DNA utk buktikan kebenaran?Apasalahnya sebagai yg jawab fitnah dan nak ujudkan kebenaran atau nak buktikan benda tu fitnah dan menegakkan kebenaran..jalankanlah ujian tu!barulah semua pihak puas hati..Bersumpah tak nak..ujian DNA tak nak?..pelik2.Saya ni bak agama kuranglah juga..tapi tak salah rasanya utk membuktikan kebenaran dan betul2 tak buat.Allah tak marah rasanya...

    ReplyDelete
  13. Setuju.. tlg jgn libatkan anak2.. sudah2 la tu..

    ReplyDelete
  14. Pas memangnya bukan islam tapi ejen kristian macam arab kristian. Orang islam dilaga-lagakan, ayat allah di songsangkan, melayu islam dikafirkan, derma org islam disonglapkan dan macam-macam cara untuk untuk menyesatkan islam di tanah melayu. Skrg dapig adalah khalifah mereka dan Jesus Christ tuhannya. Takebeer! takebeer! takebeer!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. uina lain juga style kau ni taw ?
      apa juga masalah kau ni sama orang kristian hah ?
      menghina saja kerja kau tida pernah kami hina agama kamu tu tau kenapa kau mau hina agama kami ni ? sedap saja mulut kamu tu cakap orang kristian menyesatkan orang islam

      Delete
    2. dah memang mcm tuh

      Delete
    3. Orang yang tak tau menghormati agama orang lain sama ngan babi yang takde otak

      Delete
  15. puak pencacai tak da modal la 2..... UMNGOK terang2 buat keja tak da akai...

    ReplyDelete
  16. You're so awesome! I do not think I've read through something like that before.

    So great to discover someone with genuine thoughts on this issue.

    Really.. thank you for starting this up. This website is one thing that is required on the internet, someone with some originality!
    Feel free to visit my web blog ... free porno

    ReplyDelete
  17. bertimbun dorang dapat pahala(yg difitnah)...

    ReplyDelete
  18. I think the admin of this site is truly working hard for his web
    page, since here every material is quality based data.


    Feel free to surf to my web page ... acoustic guitar chord

    ReplyDelete
  19. My programmer is trying to convince me to move to .net from PHP.
    I have always disliked the idea because of the costs.
    But he's tryiong none the less. I've been using
    WordPress on a variety of websites for about a year and
    am worried about switching to another platform. I have
    heard very good things about blogengine.net. Is there a way I can import all
    my wordpress posts into it? Any kind of help would be greatly appreciated!


    Here is my webpage: allergy induced asthma symptoms

    ReplyDelete

POST TERKINI

Page Navigation

Blog Archive

nuffnang

Blog List

ohbelog

busuk

Total Pageviews

Counter

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com