iklan nuffnang

pages

Thursday, November 10, 2011

Derma Sperma di China, Gadis Goncang Keluar (Gambar 18SX)



Derma sperma merupakan Perniagaan Besar di China.

Kira-kira 10 peratus daripada pasangan China  subur untuk melahirkan anak. Selebihnya, satu pertiga tidak subur disebabkan oleh kemandulan lelaki manakala satu pertiga lagi adalah disebabkan oleh masalah kesihatan kedua-dua pasangan. Situasi ini telah menyebabkan meningkatnya permintaan terhadap permanian beradas dan penubuhan bank sperma.


Terdapat banyak institusi perubatan telah mengumpul sperma penderma untuk wanita yang inginkan permanian beradas. Pada masa ini, permintaan  adalah mengatasi bekalan disebabkan permintaan yang tinggi daripada hospital di China.

Oleh kerana permintaan yang tinggi, derma sperma tiba-tiba menjadi perniagaan yang besar. Kesempatan ini telah diambil oleh organisasi perubatan dan klinik swasta yang tidak bertanggungjawab untuk memasuk sperma daripada bangsa lain.


Penderma telah dibayar antara 150 yuan hingga 200 yuan dan kemudian sperma dijual untuk sekurang-kurangnya 250 yuan atau lebih tinggi lagi di beberapa kawasan.

Kajian yang dijalankan dengan sampel daripada 1,000 wanita yang berumur 25-35 di 15 buah bandar-bandar yang berbeza mendapati kecantikan dan kekayaan adalah merupakan faktor penting kepada ibu yang inginkan pemanian beradas.


Sperma jutawan Amerika Syarikat, Bill Gates mendapat permintaan kedua tertinggi selepas Andy Lau, manakala pelakon Jepun, Takeshi Kaneshiron berada ditempat ketiga.

Senarai permintaan sperma yang paling dikehendaki wanita Cina adalah seperti berikut:

1. Andy Lau

2. Bill Gates

3. Takeshi Kaneshiro

4. Brad Pitt

5. David Beckham

24 comments:

  1. BEST JUGAK, PUAS SERTA DAPAT BAYARAN

    MALAYSIA TAK BUAT KE??

    TOLONG BAGI TAU KALAU SAPA2 TAU.

    ReplyDelete
  2. aku cadangkan dibuat di Malaysia. daripada dok pancut dinding jamban tu baik datang kat pusat ni.

    awek yang tolong pancutkan

    pastu dapat duit plak

    ReplyDelete
  3. Aku mewakili soladariti anak muda mengemukakan memorandum kepada kementerian kesihatan agar buat pusat macam ni agar sperma-sperma mahasiswa yang bijak pandai tu tidak membazir di longkang

    daripada dok main politik tu baik mahasiswa derma sperma dapat duit boleh belanja

    ReplyDelete
  4. AKU RASA SPERMA ANWAR IBRAHIM PALING TAK LAKU DI MALAYSIA SEBAB IBUBAPA MESTI TAK NAK ANAK MEREKA PELIWAT.

    SPERMA KEDUA YANG PALING TAK LAKU ADALAH SPERMA AMBIGA, TAPI DIA DAH MONOPOUSE DAH BOLEH BUANG KELONGKANG

    SPERMA NIK AZIZ ORANG PAS PALING MINAT, GERENTI PUNYA..TAPI AKU TAK BOLEH BAYANG NIK AZIZ DERMA SPERMA MACAM DALAM GAMBAR DI ATAS..HEHE GELI

    ReplyDelete
  5. AKU NAK AKU NAK...PLEAZEEEEE KALAU TAK BAYAR PUN TAK PE

    BUAT LA KAT MALAYSIA, PLEAZEEEE..

    ReplyDelete
  6. sperma mat sabu sapa nak???? mah je sorang yg nak!!! hu..hu..

    ReplyDelete
  7. hahaahhaaa memang lawak la kau anon 11.55, aku terguling-guling gelak ni, sampai nak terkencing baca kau punya komen, tapi kau ingat baik2 tarikh hari ni dan masa 11.55 ni, satu hari kau akan menyesal, terkena batang hidung kau sendiri, kau tunggu je la, itu jam lu tau la tinggi rendah langit ni !

    ReplyDelete
  8. kalau sapa-sapa nak free pi je kat geng seksualiti merdeka, berebut gay-gay kat situ

    ReplyDelete
  9. Ambiga tak ada konek untuk dilancapkan supaya sperma keluarlah. Tapi kita boleh masukkan sperma Anwar dlm pepet Ambiga ..yg keluar beranak nanti bayi hodoh macam muka Nik Ajis....

    ReplyDelete
  10. aku teringin nak tengok sperma Anwar, mcm mana ye.

    mesti hebat sperma tu, depan hebat (Azizah, China Dol, gadis Thai dll) belakang hebat (sukma,saiful dll anak ikan)

    ReplyDelete
  11. GILER LA KORANG NI, TAK BAIK NGUTUK ANWAR, AKU SUKA DIA BATANG BESAR

    ReplyDelete
  12. Nik Aziz punya sperma memang ramai yg nak.BERKAT BERKAT.
    Cuba bayangkan kalau Nik Aziz keluarkan sperma tiap hari...patah pinggang bang.

    ReplyDelete
  13. sperm mat sabu ada yg nak, lembu2 kat NFC buat baka boleh juga

    ReplyDelete
  14. Ya Allah engkau laknatilah mereka ini yang menghina ulamak yang sentiasa berpegang dengan ajaran dan menyuruh kejalanMU.Engkau matikanlah mereka dalam keadaan kesesatan selagi mereka tidak memohon keampunan dari hambaMU yang dizalimi.

    ReplyDelete
  15. laknat kepada mereka yg enyebut2 nama pemimpin utk dipersendakan.

    kalau kata umno memang tkde adab dan akhlak mereka marah tapi itulah realitinya.

    syukur kerana tiada penyokong PR yg mempersendakan nama pemimpin musuh poliitk mereka.

    rendah sungguh mentaliti org umno. teruskanlah melucah sampai ke liang lahad.

    ReplyDelete
  16. BLOODY STUPID UMNO SUPPORTER

    ReplyDelete
  17. alah ...di dok maki hamun dalam ceramah boleh ....kata umno tak da adab ...bila kena batang hidung ...kata tak baik ...pokkkdahhhhh....kalau kutuk maki hina fitnah kat ceramah dialah hebat dia lah betul ...dia lah baik ...kena kritik sikit mengelitikk anak buah pak nuar ngan pak azjis ni......

    ReplyDelete
  18. aku kalau boleh nak jubor pork nik dulu..sperma tu aku korek balik dari lubang jubor dia gunakan sudu...hik3

    ReplyDelete
  19. mengongkek/kaunseling jantan, betina, bini org tu baik.. kee

    kenape tak nampak plak kemungkaran tu.. buat2 bodo je.. kene batang idung sendiri tak baik la, dosa la, neraka la... hampehh

    ReplyDelete
  20. masyarakat punuh habis pakat balah... hok untung org atas... mereka siap minum air sekali.... kita orang bawahan bagi duit sikit senyap terus... geng2 dia makan berjuta2.... buat lembu kenyeng jas.

    ReplyDelete
  21. jangan buat hal la, yang kutuk2 ulamak semua tu orang PKR sendiri, buat cerita. sajer nk kasi panas. dan aku tau melayu walaupun lain fahaman politik takkan kutuk TGNA. yang kutuk sebegitu sekali mesti org PKR dan bukan melayu. sajer nak pecah belahkan dan nak org kutuk parti lain kan. ini semua taktik israel putar belit kutuk.

    ReplyDelete
  22. Mmg kena laknat sape yg hina ulama..kalau rasa diri tu dah byk sgt dosa jgn ditambah dgn ayat2 bodoh kau tu..kau ingat mak bpk kau bangga sgt ada anak bodoh piang mcm kau..mmg dasar keturunan cadbury macai penjilat pencacai najis..kau dgn yahudi xde beza sbb hina ulama..jgn nak mengaku diri kau muslim kalau asyik hina ulama..baik kau pegi mampos je..kecik2 xnak mampos dah besar buat malu bangsa sendiri paling teruk hina agama sendiri dgn cara kau hina ulama..aku mntk sgt biar Allah bisukan mulut,butakan mata,cacatkan seluruh anggota bdn kau biar kau xbole hina org lain sesuka hati mak bpk kau..

    ReplyDelete

POST TERKINI

Page Navigation

Blog Archive

nuffnang

Blog List

ohbelog

busuk

Total Pageviews

Counter

Alexa

review http://www.celahgelegar.blogspot.com on alexa.com